Tüm Yorumlar 50 Yorum Var
  • M. Fatih 17.04.2021 17:07
    Ömründe iki koyun güdememiş, evdeki çoluk çocuğa laf geçirememiş insanlar Başkana laf ediyorlar. 25 senedir İstanbulu ve Türkiye yi yönetiyor. Nereden nereye geldiğimiz açık ve net ortada. Hiç kimse bunları yok sayıp iftiralarla küçümseyemez. Ama islamı gerçekten sevmeyen ve benimsemeyenler, Başkan ne yapsa yaranamaz. Onlarda insaf, vicdan ve izan yoktur çünkü. Her propoganda yalanına hevesle koşan bir güruh var maalesef. Bunların doğrularla bir işleri yok. Gelsin diktatör gitsin hırsız, vatandaş aç... devam.
  • Asilturk 17.04.2021 16:51
    Hiç kimse beklemesinki ulkesını bu kadar seven bir başkan daha gelmeyecektır tayyıp başkan gittiginde en çok gıtsın diyenler husrana ugrayacak ve ençok onlar üzülecek RABBİM güç versın ona
  • Vatansever 17.04.2021 15:59
    Recep Tayyip Erdoğan'ı bende seviyorum. Aynen Serdar Ortaç' ın dediği gibi. En üstteki kişinin yediğini veya alabildiğini en alttlakiler de alabiliyor buda adil bir kazanç dağılımı olduğunu gösteriyor. CHP ise sadece kendi çevresinde olanlar yararlansın ister. Allah onlara fırsat vermesin
  • Yılmaz Yuvacı 17.04.2021 15:21
    Reha Muhtardır Ahmet Kaya ya çatal kaşık atılmasında en büyük provokasyonu yapan Derhal sorgulanmalıdır halkı kin ve nefret söylemlerine teşvik ettiği için, Serdar gibilerini de meydana çıkarıp kullandılar, Reha fitnenin önde gidenidir, Serdar akıllandı yıllar sonra ama bir çıkıp bu fitneliği niye yaptın nifak tohumlarını niye ektin Reha da diyebilirdi , zaten bu ülkenin ekmeğini yiyorsun seveceksinde
  • Adanalı. 17.04.2021 14:53
    Ulen bravvo sana,adam doğruları görmüş alkışşşş.
  • ÜstAkıl 17.04.2021 14:45
    herkez hata yapablir Serdar Ortaç kardeşim bu milletin evladı insan beşer herşey olabilir ama söylemleri yanlış değil RTE yi seviyor ise yanlış mı değil sevebilir bende seni seviyorum Serdar Ortaç kimin ne düşündüğü umrumda değil... saygılar kardeşim...
  • EMRE CAN 17.04.2021 14:33
    hortumculara birsey beğendiremezsin serdar abi,
  • Birisi 17.04.2021 14:17
    Midem bulanıyor bu tiplerden. Allah beni bunlarla aynı safta etmesin.
  • Hasanbb 17.04.2021 14:15
    Bu adam değilmi ki ahmet kayaya çatal bıçak atıp milliyetçi söylemler yapan.Ve ardından sahte çürük raporuyla askerden kaçtığı anlaşılıp askeri ceza evinde yatan. Haberi dinlemedim bile. Bu snoplardan iğrenirken, Reisi savunmaları yada desteklemelerinden iğreniyorum.
  • konuk 17.04.2021 13:08
    Kılıçtaraoğlunu sevince sorun yok Erdoğanı sevince problem oluyor. İnsanları sürekli aşağılayıp yönlendiriyorlar.
  • Başkan44 17.04.2021 12:54
    Bu her dönem kim güçlü ise ona yalakalık eden bir adam.ahmet kayaya çatal atan zat
  • Ufuk 17.04.2021 12:43
    Doğru laf etmiş
  • Yusuf.ir 17.04.2021 12:42
    Benim oğlum serdarın şarkılarını çok seviyor.
  • 44((◉‿◉))44 17.04.2021 12:23
    Onlar,bakarlar ama göremezler Onlar duyarlar ama tepki vermezler çünkü onlar onrlarından kişiliklerinden vazgeçmişler,bir hiçler çünkü hortum artık onlara akmıyor millete akıyor, hazımsızlık ları bundan karın ağrısı ondan