Tüm Yorumlar 114 Yorum Var
  • Önce vatan 18.04.2021 00:30
    Bunlar İşini Yapıyor. BUNLARA İNANAN SIĞIRLAR ÜLKEYİ ATEŞE ATIYOR.
  • Çağrı 17.04.2021 23:17
    Joseph Goebbels'in okulunda yetişmiş sanki!!!!
  • MEHMET 17.04.2021 19:20
    YALANIN CEVABI OLMAZ KİME NE ANLATACAKSIN NEYİ ANLATACAKSIN BU KAFA NATO KAFA NATO MERMER ANLAMAZ ÇÜNKÜ ANLAMAK İSTEMİYOr.
  • Zafer 17.04.2021 19:13
    İşte Reisin "Her türlü alçaklığa imza attılar" sözünün ispatı bu. Dünyanın hiç bir medeni ülkesinde böyle acımasız,iftiracı,yalancı ,sahtekar ve vahşi muhalaefet yoktur. Allahım sizi topyekun bu dünyadan kaldırsın inşallah.
  • Arif inanç 17.04.2021 19:02
    Valla izleyince anladım ki tam bir Hanfendi. Diyeceğim ama. Hanımlara haksızlık etmiş olurum. Tek kelime " YAZIK" bu tip insanları görünce tüylerim diken diken oluyor. Ailesinin suçu yok . Ne yapsınlar.
  • Osman 17.04.2021 18:34
    Ak Parti 2002'de Merkez Bankasında ne kadar para vardı? 27,1 milyar dolar. IMF borcu ne kadardı? 26 milyar dolar...Eeee adamlar geldiğinde nerdeyse 0 rezervle çalışmışlar. Şimdi nerde diyorlar 128 milyar dolar! Adamlar çalışmış o kadar para kazandırmış, o kadar hizmet yapmış, bir sürü ülkede de görünen görünmeyen yatırımı var...hala diyorlar nerde bu para? hizmette kardeşim hizmette. sosyaş yardımlarda, deprem konutlarında, savunmaya sanayi üretimi (60 milyar dolar) ve ARGE'de (60 milyar)...Peki sizin kafalar nerede? kimde?
  • malkoçoğlu 17.04.2021 17:53
    Yalanla sizin işiniz olur ancak
  • Muhammet Kaya 17.04.2021 17:42
    Tamam da o o senin dediğin on sene devam etmez yalan üstüne yalan millet baktı ki hep yalan ondan sonra doğruları nız da yalan olur artık size kimse inanmaz yalan olur kaybolup gidersi niz
  • Mehmet 17.04.2021 17:33
    CHP= demokrasi Büyük yalanı gibi değil mi
  • Trakyali 17.04.2021 17:33
    Dinimizde yalan kufur ve şirkten sonra en buyuk gunah, yalani fitne ve baskasini itham icin soyleyenlere buyuk ceza verilsin coook şey duzelecek.
  • Bozkurt 17.04.2021 17:27
    At yalanı görelim inananı
  • Çapanoğlu 17.04.2021 17:06
    cehepenin kendisi yalan, bu yalancılara oy verenleride anlamak mümkün değil.
  • Hüseyin 17.04.2021 16:59
    Kininizle geberin
  • Yörük Ahmet 17.04.2021 16:26
    CHP = Yalan
  • Ediz 17.04.2021 16:20
    Bizimkiler de aynını CHP'ye yapsın. CHP ile ilgili yalan uydursun yaysın. ;)