Tüm Yorumlar 11 Yorum Var
  • Yaren 18.04.2021 11:25
    Tır şöförünü tekrar eğitime alsınlar , bundaki eksiklik sadece eğitim , yağışlı havalarda virağ nasıl alınır tekrar öğretip ehliyetini sonra versinler ,aynı hatayı birdaha yaparsa ehliyetine ömür boyu el koysunlar , çözüm bu bundan başka çözüm gözükmüyor.
  • Mehmet 18.04.2021 11:03
    Kimse kusura bakmasın bu başlı başına kontrolsüz hızdır
  • GERCEK yazan 18.04.2021 00:40
    Ben tır şöföru yum avrupa bölgesinde calışıyorum kuralsız ve duzgun calışma yan suruculer cok buyuk cezalar yazılıyor ondan dolayı herkez duzgun calışıyor cezalar caydırıcı deyil şöför ve firmalara buyuk cezalar yazılsın caydırıcı olur
  • Yildiz muzaffer 17.04.2021 23:15
    Buna Kontrollen cikma denmez surat yaparken cinayet sebebiyet verme saygilarla
  • 1051 17.04.2021 23:01
    Şehir içinde araç kullanırken sorun yaşamamak için en fazla 3.vitesle gidip yayalara yol verelim.
  • Kadı köylü 17.04.2021 22:27
    Kontrolden çıkan tır değil, onu kullanan terörist. Bu olayın kaza ile ilgisi yok. Resmen aşırı hızla viraja girip motosikletliyi ve traktörlüyü öldürmeye çalışmış. Terörist silahla herhangi bir mantık olmaksızın suçsuz insanları katleden değilmidir. Eğer virajın sonunda dönüş yapmasa ve durmasaydı tır kontrolden çıkmış olurdu. Böyle birşey yok.
  • Er Al 17.04.2021 22:18
    Bu ülkede otomobil kullananlar kamyon, kamyon kullananlar da otomobil kullanır gibi araç kullandığı sürece daha çoook kazalar olur!!!
  • Hans 17.04.2021 21:34
    Bu şoföre ehliyetini zamanında üç kuruşa almadiysa ben ne olum. Alın ehliyetini geri istiyorsa 6 ay progosyonel ders kurs verin. Bakın nasıl duzeliyo ülkedeki kamikazze şoförler, kara cahiller..?
  • Mersin33 17.04.2021 21:03
    Yazik seytana uymus
  • Bahadır 17.04.2021 20:52
    Tır söforunun hatasi viraja cok hizli girmis.resmen bicmis..soforu direkt adam oldurmeye tesebbus ile yargilayacaksin.
  • Şoför nebahat 17.04.2021 20:31
    Ulan o yolda okadar hızlı gidilirmi terörist Allh kimseyi böyle şeyle imtihan etmesin