Tüm Yorumlar 35 Yorum Var
  • Reis C* 20.04.2021 05:07
    Rus ların Canı böyle istiyor benimde Canım Rusya Abd ve Çin denen Katil sürüsünü Yok etmek istiyor tabi ancak Rüyam da yapabiliyorum Rüyalar gerçek olsa...
  • Bayraktar TB2 19.04.2021 16:42
    Anti-siha reklamlarında hedef olarak Bayraktar TB2 kullanılması, onun sınıfında en iyisi olduğunun en net ispatıdır.
  • bir bilen 19.04.2021 16:24
    videoda en yüksek irtifası 5000 m olarak görünüyor. tb2 nin 8200 m ye çıkabildiği gerçeğini unutuyorlar.
  • meda 19.04.2021 16:23
    Getirsinler bir konya ovasında yarışsınlar bre göre nasılmıl urus malı
  • firedinin kabusu 19.04.2021 15:56
    rusya pantsirlerin bi işe yaramadığını talaş olduğunu bi anlamda itiraf ediyor
  • memo-se 19.04.2021 15:41
    Ruslar resmen kör olmuş
  • Gizli 19.04.2021 15:13
    Ruslar resmen kör olmuş animasyonla vurduklarına göre
  • cevat 19.04.2021 13:54
    samanlıkta iğne arayacakmış kamikaze roketler ile, demekki yer radarları bunu tesbit edemiyor.
  • mehmet 19.04.2021 13:33
    havada mayın döşeme... sihirli sözcük... bunu 2016 da yetkililere yazdığımda anlamışlarmıydı merak ediyorum.. ssb başkanı sayın demir... bu cimerin bilgisayarlarına bakan memur arkadaşları aşan fikirlerimizi, size taşımakta yetersiz kalıyorlar.. bakın 5 yıl sonra rusya yapmış.. bende size yapın demiştim.. takmadınız... sonuç..
  • Çiçek 19.04.2021 13:29
    Bize saldırmayan korkmasın
  • Akın 19.04.2021 13:15
    TB2 öyle basit bir sistem değildir, o nun için hava mayını vız gelir tırıs gider. Deneyip rezil olmasınlar. Kaldı ki TB 2 operasyon yapacağı zaman ben burdayım diye bağırmaz ve ayrıca o nun da vardır karşı imha ekipmanı.
  • TÜRK 19.04.2021 12:31
    animasyonlar güzel rusların pantsir hava savunma sistemlerininde animasyonları güzeldi ama sonları hiç iyi olmadı
  • Sakaryalı Mustafa 19.04.2021 10:58
    TB2 Tek başına uçmuyor elbetteki korunuyor.Mesela, KORAL dan korksunlar.
  • İsotçunun kralı 19.04.2021 10:44
    Ülen mallar sizin koca koca sistemleriniz daha TB2'yi tespit edemiyor, kalkıp drone ile mi düşüreceksiniz? TB 2 havada armut toplamıyor, bir mermi de droneye gönderir.
  • Hakan 19.04.2021 10:42
    Gezgin uğraşsınlar bunlara da karşı önlem alınmayacağını kim söyledi ? Ruslar ileride bizim SİHA’ları düşürmeye kalktığında bizde mal mal bakacak mıyız ?