Tüm Yorumlar 126 Yorum Var
  • Murat 20.04.2021 01:00
    İlhan Kesici gibi yan çizmez İnşallah. Gerçi kendi bilir, faydasız.
  • Orhan Tuna 20.04.2021 00:11
    Adam ne konuşmuş..objektif adam.
  • Час 19.04.2021 23:25
    Osmanlı projesidir.. rahmetli Ecevit yapmak istiyordu.. ... İnşallah Kanal İstanbul dan. Sonra. Sakarya. Üzerinden. Marmara ya. Da. Kanal yaparlar. Bu da. Rahmetli Abdülhamit'in. Prrojesi.. karadenizi. Sakarya üzerinden. Marmara ya. Bağlamalı..
  • adalet 19.04.2021 23:06
    Kanal istanbula .karşı. çıkan kim varsa yerli ve milli degildir .nokta .
  • Şuhudi Çelik 19.04.2021 23:05
    Sn Cevizoğlu akil, aydın bir kişinin yapması gerektiği bir şeyi yapmış. Olayı önce bir incelemiş, araştırmış, çalışmış. Konuşmasını sonuna kadar dinledim. Adam olayı enine boyuna araştırmış sadece bizim üljemizde değil diğer ülkelerdeki kanalların artısonı eksisini incelemiş anlatıyor. Sonra da bizim ülkemizde de olursa ne olur olmazsa ne olur bunun analizini yapıyor. İşte gerçek aydın kafa budur. İncelemesinin sonucu okumsuz da çıkabilirdi. Buna da saygı duyardım. Çğnkü ortada olayla ilgili bir özveri var nedir bu özveri, inceleme var çalışma var bunu yapana saygı duyarım. Adam laf olsun diye konuşmuyor. Çalışmasını incelemesini aktarıyor tebrik ederim. Akp liside chp liside böyle yapmalı.
  • Düşün 19.04.2021 22:56
    Daha kolayı, kanalıda yapmıyorum boğazdanda bundan sonra geçenden para alıyorum desek?
  • Mustafa 19.04.2021 22:24
    Doğru her yerde aynıdır. Yani her yerde doğrudur. İnad etmenin gayesi nedir kardesim. Muhalefet yapıyoruz diye bu milletin hakkını ne den gasp ediyorsunuz. Bu nasıl bir kafa. Doğru söylüyor Cevizoğlu. Neresi yalan.?
  • Vatansever 19.04.2021 22:14
    Fark çok basit. .Fark şu Hulki Cevizoğlu' GERÇEK BİR ATATÜRKÇÜ. .Dahası var mı? Diğerleri karşı gelenler çakma Atatürkçüler siyonistciler dır
  • Asım 19.04.2021 22:00
    Baya kafa yormuş. Bişeyler anlamış , Anlamış sonunda. Kafa çalışıyo ne de olsa.
  • Vatandaş 19.04.2021 21:57
    Hulki Cevizoğlu atatürkçü falan değildir.
  • Bozkurt 19.04.2021 21:42
    Almanya bile kanaldan 4.5 milyar euro kazanıyor hemde bizim boğazdan geçen geminin yarısı kadar gemi geçmiyor bile
  • Cemal Serbest 19.04.2021 21:22
    Kanal İstanbulu tv lerde internette çok iyibir şekilde anlatmalı Akparti.Milletimiz bilinçlendirilmeli.
  • vatan 19.04.2021 20:05
    Cevizoğlu doğru söylüyor. Aslında şuan çok fazla sahte atatürkçü türedi bunların büyük çoğunluğu pkk veya marjinal solcular. Özellikle pkk lılar solculuk kılıfıyla atatürkçü yapıları ele geçirdiler...
  • Yusuf.ir 19.04.2021 20:00
    Atatürkçülere saygılar iyi şanslar.
  • Asım 19.04.2021 19:44
    AP niye yok ? S.Demirel gitti, ANAP niye yok? T.Özal gitti. chp Niye var? Atatürk'ten istifade etmek için mi?