Tüm Yorumlar 93 Yorum Var
  • Vatandaş 23.04.2021 14:53
    Gezi olayları kırılma noktası olmuş gezi ve sonrası yapılan sürekli ekonomik provakasyonlar yüzünden rezervdeki 2013e kadar olan hızlı ilerleme önemli bir gerilemeye gitmiş, gezi olayları sonrası provakasyonlar olmasaydı şuan belkide 300-500 milyar dolara ulaşırdık..
  • Kale 22.04.2021 04:29
    Nolur biride çıksın Nurettin Sözenin İSKİ yi batırdığı paralar nerde diye başlasın SGK nun paraları nerde diye başlasın bakalım bi el mi Yaman bey mi Yaman
  • Osman Ağa 22.04.2021 00:59
    Rabbim Bu Batık Bitik, Yalancı, Darbeci , Gezici Din Düşmanı Zihniyete hiç bir zaman iktidar yolu göstermesin göstermediği gibide Yok olmayı nasip eylesin. İnşallah Amin
  • Ahmet 22.04.2021 00:41
    Bu yalan ve iftiraların hesabı sorulmaz ise bu ülkeye yazık olur, 85 milyonun hakkı gasp edilmiş olur. Hesap sorulsun ki birdaha olmasın.
  • Ali 22.04.2021 00:41
    Pinokyo Kasetçi Kemalin yalanları, iftiraları, çarkları liste halinde yayılanmalı, İstanbulu nasıl hortumladıkları, ulusal ve uluslararası anlatılması elzemdir!
  • Güzel İnsan 22.04.2021 00:12
    Düşünsenize yanlışlıkla CHP nin iktidar olduğunu? Aman Allahım aklımın ucuna bile getirmek istemiyorum.. İBB yi 2 senede 23 milyar borçlandırdılar.ortada proje yok..eee o zaman bu 23 milyar nerede? iktidar partisi bunlarla uğraşacağına chp nin iftiralarına cevap vermekle meşgül..şaka gibi
  • Fazıl 21.04.2021 23:50
    Kemal Boğaziçi tarikatının sözçüsüdür.
  • Selami Haktan 21.04.2021 23:17
    CHP'li belediyeler toplumu dönüştüren dev makineler gibi çalışıyor. Hacı Bektaş'a gidiyorsunuz, içeride cami, kuran, zikir kapıda DHKP-C marşları çalıyor. CHP'li belediye ana sokağa polisle girdiği çatışmada öldürülen THKP-C'nin lider kadrosundan Ulaş Bardakçı'nın adını vermiş.
  • fatihan 21.04.2021 22:31
    128 milyar dolar yerinde dursaydı şu an döviz fiyatı 10 lirayı geçmişti Yani bu para niye biriktiriliyor gerektiğinde döviz Finans manı sağlansın piyasaya müdahale edilsin diye biriktiriliyor bu ne eşek gibi kendileri de biliyor ama bir avuç azınlık bununla tepinsin diye veriyorlar gazı o kitlede zaten Ne söylersen almaya hazır
  • Şemsiyeli Adam 21.04.2021 22:23
    CHP'liler bunun bir yalan olduğunu zaten biliyor.ASIL AMAÇ: a) Ecnebi Masonlar Örgütünün emriyle ekonomide olumsuz bir hava oluşturup FAİZ kaymaklarının düşmesini önlemek... b) CHP'nin 2023'teki reklam sloganı "ERDOĞAN VE AK PARTİ EKONOMİYİ ÇÖKERTTİ, SİZİ AÇ BIRAKTI." c) "Emekli Amiraller Öncü Darbe Bildirisinde"ki ayyuka çıkan rolünü örtbas etmek... ÇÖZÜM YOLU: CHP'NİN ŞİMDİYE KADARKİ BÜTÜN YALANLARINI ESPRİLİ BİR ŞEKİLDE VİDEOLAŞTIRIP MERKEZ BANKASI BAŞKANININ KONUŞMASINI DA EKLEYİP ONLARIN REZİL OLDUĞUNU KISA KOMİK SKEÇLERLE HALKA ANLATILMALI, HATTA AFİŞLERLE BİLBOARTLARLA ONLAR GİBİ İLAN YAPILMALI...
  • Veli GÖĞEBAKAN 21.04.2021 22:08
    Alcaklikta sınır tanımayan zihniyettir malum chp
  • Cemal 21.04.2021 21:45
    Kemal kulukca makinası gibi yalan üretiyor yanındakiler ondan geri kalmıyor bunlarda yalan söyle hastalığı var devamke kemal
  • Aynen 21.04.2021 21:41
    Bu tumadiysa baska sey denerler dilde kemik yok uydur uydur soyle bakalim simdi ne cikaracaklar
  • osmanoğlu2023 21.04.2021 21:31
    Osmanlıyı 30 miliyon metrekareden ittihaditerakkiciler 780 binmetrekareye indiriverdiler fakat chp onların devamı olarak rakamı sıfırlamak istiyor! ülkeyi suriyeye çevirmek istiyor baykemal!
  • osmanoğlu2023 21.04.2021 21:09
    chp takoz siyasetine beceriksizliğinide ekleyince sakar siyaset ortaya çıkmış bulunuyor! kendi bacağına kurşun sıkmış gibi fakat cahilliğinden yüzü bile kızarmıyor... ne hikmetse!