Tüm Yorumlar 32 Yorum Var
  • Mehmet 24.04.2021 23:47
    İzmirli hakikaten ilim bilim çok önemli hele o heykeltraşları zengin ettiğiniz atanızın heykelleri en önemlisi
  • Mehmet 24.04.2021 23:43
    Usta çıldırdı helal olsun
  • halil 23.04.2021 18:53
    erdoğan istanbula bayrak çeksin .chpli imamo makariosun heykelini diksin .
  • Yusuf.ir 23.04.2021 17:23
    Daima yüceltsin turan bayrağı.
  • Yusuf karabacak 23.04.2021 08:34
    Helal sana reisim rabbim yar ve yardımcın olsun
  • İzmirli 23.04.2021 07:06
    Acaba dünya niye bu kadar uzunlukta bir bayrak direği dikmemiş? Demek ki mesele bayrak direği dikmek değil, ilim, bilim geliştirmektir
  • Cemal Serbest 23.04.2021 06:34
    REİSİM senden Allah cc Razı olsun.biz heykel değil put değil Şanlı Bayrağımızı göndere dikeriz.Helal sana REİS.sonuna kadar seninleyiz.durmak yok yola devam.hedef 2023
  • Tepki 23.04.2021 02:39
    İnşallah hava araçları tepesine uçurtma gibi takılmaz..!
  • bay e 22.04.2021 23:45
    beyler chpkk nın gözüne gözüne sokuyorsunuz 111 metre direk mi olur.hiçmi acimadınız chpkk ya
  • talebe 22.04.2021 23:45
    gereksiz buluyorum şekil olarak güzel durabilir ama. kütüphane okul ilim yuvaları bilgi teknoloji bunlarla ilgilenmeliyiz
  • Ddş 22.04.2021 23:33
    Böyle heykel dikilir...
  • ÖMER YILMAZ 22.04.2021 22:50
    Yeni uydumuzdan fotoğraf çekmeyi unutmayın.
  • VATANDAŞ 22.04.2021 22:09
    osmanlı devletinden kalan en önemli iki şey, camiler ve bayrağımız. Osmanlı devletinin bayrağıdır. Tarih kitaplarına bakın. osmanlı devletini içeriden yıkanlar bayrağımızı yakmaya cesaret edemediler. Gün gelir onlarla hesaplaşılır. Putlar yıkılmak için yapılmıştır. yıkılırlar.
  • Hakikat 22.04.2021 22:03
    Bu direk var ya.. Ülkemizi 90 sene soyan ailesi ile Devletin tüm kurumlarına SÜLÜK diye atanan Babası Dedesi Amcası kendisi abd ve avrupada ki Masonlarca yönetilen o malum aile üyelerine, Devletin Kamu Bankalarını batıran Kemal Soymuş'un yamaklığını yapmış adı FAİZ ÖZKIYAK olması gerekenlere,128 Milyar Dolar nerede yalanına sarılanlara, pkk fetö ve dhkp-c'nin eskortluğuna soyunan ama aslında abd'nin "METRESİ" çok ucuza satın aldığı taharet bezi olan tüm CeHaletPerestlere gerisi zaten belli yazmaya gerek yok!!!!!
  • servet 22.04.2021 21:59
    bayrak direğinin ipini biz üretiyoruz sevincinden nerelere geldik şükür