Tüm Yorumlar 45 Yorum Var
  • Vanli 18.05.2021 21:01
    Abla Sen zannediyorsunki secim olsa biz iktidar oluruz cok beklersin once aldigin oyu bile alamiyacaksin kusura bakma
  • Memo 18.05.2021 15:51
    Arabların liderleri mandacılık yapıyor. Chp ve iyi Parti onlara özenenler
  • Fatih 18.05.2021 13:48
    meral aplam be kahvaltı var gelen mi?
  • Vatandaş 02.05.2021 21:05
    Meral ablamın hangi vizyoner planlarına oy veriyor bu millet hala anlayamadım. Ne vaad ediyor Turkiyeye?
  • sefkat 02.05.2021 18:13
    Türkiye'yi Allah'ın türk milletine bir lütfu olan Erdoğan'dan uzaklaştır ve onu PKK-YPG-CHP'ye devret diyor bu FETÖcü zırcahil kadın ya.
  • osman bolat 02.05.2021 17:57
    kendi basiretsizliklerini itiraf ediyorlar basta biz olsak bunu yapardik diyor herhalde
  • Furkan ERGUN 02.05.2021 17:50
    Lafa bak diyor ki sıfırdan seçilmiş bir cumhurbaşkanı .Tövbe tövbe Erdoğan gökten zenbille mi geldi bu ülkenin başına. Ot mu içtin bacı sen?
  • adilce 02.05.2021 17:49
    niye seçtiler,fetöşün yedeği olduğu için
  • YILMAZ 02.05.2021 17:40
    Bu abla hayal aleminde. Derhal seçim istiyorlar, sanki kendileri bu öngörüsüzlük ve bilgisizlikleri ile milletin sorunlarına çözüm olabileceklerini düşünüyorlar, akla ziyan anlamak mümkün değil. Bu zatlar tamamen hazır pandemi nedeniyle ülkede tepkisel oylar artmışken bunları konsolide etme hevesindeler. İnşallah Rabbim bu heveslerini kursaklarında bırakır.
  • VATAN 02.05.2021 17:32
    Meral ya yuvana dön yada torunların için evine dön. kıskançlık yapma egona ve nefsine sahip ol. kurt kışı geçirir ama bunu unutmaz MERALLLLLLL......
  • Ebüzer... 02.05.2021 17:20
    Neyi öngördün ki sen? Bi 15 Temmuz dan sonra başbakan olma hayalin vardı. Ben 6 ay sonra başbakan olacağım diye feryadü figan eylemiştin. Nafile, onuda millet kurasağında bıraktı! Elhamdülillah. Boşsunuz boşşşş.... vesselam. Boş olduğunuzu Rabbım bu millete gösterecek an garibüzzaman da...
  • tandoğan 02.05.2021 16:57
    sizin yüzünüzden oy vermeyeceklerde veriyor böyle devam harikasınız...
  • Meltem 02.05.2021 16:43
    Bu kadının da imajı falan kalmadı...kılıçtaroğlu gibi ciddiyetsiz çıktı...ip fetö elinde...tek derdi başkan olmak... hdp ye bile evet...yeter ki başkan olsun...zalim! Şehitlerimizin hatırını gütmeyen bu vatanın evletlerına nasıl sahip çıksın...
  • ziya hoja 02.05.2021 16:42
    hdp ye sordunmu bak çok kızarlar sana zira o koltuklarda hdp sayesinde oturuyorsunuz dedi size mecliste hdpliler bu utanç yeter size
  • esas 02.05.2021 16:23
    Nede güzel söylüyor pandemi var. Dünyada olduğunu söylemedi ama ekonomik kriz var her tarafta. Bir de bizde en kötüsü ahlaksız bir muhalefet var. Nankör insanlar güruhu var malesef. Dış düşmandan beterdir fitneciler.