Tüm Yorumlar 45 Yorum Var
  • Dadaş 02.05.2021 15:54
    Git Babannelik yap diyeceğim, senden Babannede olmaz
  • mstf 02.05.2021 15:28
    Yani Türkiye'nin abd seçimlerine endeksli olarak hareket edeceğini, bu sebeple seçim yapacağını düşünmek, Türkiye' nin abd nin adımlarına uygun adım atmasını beklemek ummak, tahmin etmek, onlara göre tavır almak alçaklıktır. Alçakların işidir meral. İşte sizin gibi siyaset artıkları ile REİS ' in arasındaki fark bu işte. Siz bunu anlayamıyorsunuz. Siz efendilerinizin adımlarına göre adım atıyorsunuz (ki atmazsanız orada iki dk duramazsınız.) REİS ise bu milletin adımlarına uygun adım atıyor. Zavallılar sizi
  • Göktuğlu 02.05.2021 15:22
    Erdoğanı Amerikan valisi zannettikleri için seçim yapıp onlarla görüşüp her şeye sıfırdan başlamasını bekliyorlar. Ben seçildim geldim filan diye. Bunların siyaseti teslimiyet üzerine...
  • trk 02.05.2021 15:21
    Boş kadınsın. Seni ne diye başkan seçtiler anlamıyorum. Senin seçim tahminin tutmaz da, bu milletin de seninle hiç bir şeyi tutmaz.
  • ege 02.05.2021 15:19
    benbaşkan olcam....ben başkan olcam...ben başkan olcam ..baydın seni cok seviyor hemde cok..hilaryde kıskanıyor...
  • memo 02.05.2021 15:13
    Yazık. Amerika'da Başkan yeni seçilmiş miş Dolayısıyla Erdoğan da seçim kararı alıp seçimi kazanıp sıfırdan masaya oturmak için seçim yaparmış mış Şu ciddiyete bakar mısınız? Bu kişiye ülke emanet edilirse vay halimize?
  • bidost 02.05.2021 14:54
    zavallı, böyle şeyler konuşurken hedepeden izin aldın mı, bak dikkat et kızmasınlar.
  • HASAN 02.05.2021 14:39
    Bu kadar ilgisiz alakasız bir insan olamaz. Turizmcinin sıkıntısı varmış ve diğer sektörlerin seçim olursa pandemi bitecek mi Meral hanım bunuda söyleyin engin tecrübelerinizden yararlanalım?
  • bayram 02.05.2021 14:07
    habire zırvalıyor
  • ADNAN 02.05.2021 14:04
    İKİNCİ TAHMİNİNDENDE UTANMA MERAL APLA YALANLARINA DEVAM ET Bu millet sizin kime hizmet ettiğinizi çok iyi biliyor
  • İsoBaba 02.05.2021 13:50
    Umudunu ABD'ye bağlamamış, ABD'den emir alıyor!
  • Candaş Rizeli 02.05.2021 13:43
    Bu garıya bir sorun bakalum ki yazın hava tahmini nasıl olacak.
  • halil 02.05.2021 13:36
    bu kadında kk gibi saçmaliyor bunama belirtisi
  • Sinirli 02.05.2021 13:33
    Yazık ya zavallı kadıncağız.
  • mustafa 02.05.2021 12:44
    amacın herkesin ağzına yalan sakızını verip ülkemizi sahte gündemle yolunu saptırmak...