Tüm Yorumlar 28 Yorum Var
  • Muslim 10.05.2021 16:57
    NATO Rusya'yı yok ederse, ABD muhtemelen NATO'yu dağıtır ve bir sonraki hedef Türkiye veya Müslüman ülkeler olacaktır. ABD için NATO Ruslara karşı gerekli
  • Hakan 10.05.2021 08:46
    Burnuma pis kokular geliyor BM müdahale mangası olarak görüyorum bu tatbikatı ?
  • Ali 05.05.2021 21:30
    Kime karsi bu
  • Yusuf.ir 04.05.2021 20:44
    Ne söyledi anlamadım bu 26 ülke hangi ülkeye saldıracak acaba?!!!!!!!
  • Vahdettin 04.05.2021 16:04
    Bu kadar ulke sadece turkiye icin birlesirler yoksa bunlarin hepsi ayni birbirlerine bir sey yapmazla sadece bos bos konusurlar
  • Göktürk 04.05.2021 15:08
    26 ülke bir rusya etmiyor yani 26 ülke bir rusya'ya karşı birleşmiş yuh yazıklar olsun hani dünyanın en güçlüsü amerika idi hadi yiyorsa rusya'yı tek başına halletsin
  • Çorumlu 04.05.2021 14:43
    Defender europe mu? Avrupaya almazlar bite düşmanlar ama adamları korumayq gelince ön saflardayız
  • alican 04.05.2021 14:17
    İyide kime karşı?Abd'nin öncülüğünde abd'nin kirlli pis işlerine çanak tutma,aklama ve paklama paktına dönüştü..Abd rusyayı ve çini sömürecek bizde hamallığını yapacağız.Yahudi israil irana diş bileyecek bizde dağlarımıza ovalarımıza amerikan katliam uçakları için üs kurduracağızNatonun bize her hangi bir faydası varmı?yok kesinlikle yok.Boş iş haçlılardan dost olmaz..
  • Hüseyin h 04.05.2021 14:10
    Bu tatbilat ençok bize karşı tatbikattır. Bunu anlıyoruz ama bizde güya anlamıyoruz gibi davranarak tatbikata katılıyoruz
  • memo 04.05.2021 13:56
    Geçen zamanda şunu tecrübe ettik, nato ülkeleri bizim için savaşmaz, oyüzden kendi ordumuzu modernize edelim, yerli ve milli.
  • memo-se 04.05.2021 13:53
    Geçen zamanda şunu tecrübe ettik, nato ülkeleri bizim için savaşmaz, oyüzden kendi ordumuzu modernize edelim, yerli ve milli.
  • mehmet 04.05.2021 13:45
    neden balkanlar?????????
  • Huseyin 04.05.2021 13:40
    50 tane asker gönderelim yeter onlarda gozlemci olsun yeter