Tüm Yorumlar 43 Yorum Var
  • hıghlander 04.05.2021 23:00
    İBB bu hayvanların itlafını gerektirecek hastalığı,ilgili tarihte(toplandıkları tarih) ıslak imzalı heyet raporu ile ispatlasın,aksi takdirde dava açılmalı,atlar bazı coğrafyalarda aynı zamanda savaş ekibi parçasıdır(süvari bölükleri-sürpriz baskınlar ,Bknz.)
  • Yusuf.ir 04.05.2021 20:54
    Sayın İBB başkanı sen nasıl İBB başkanı oldun ya!!!!
  • çetin 04.05.2021 16:30
    eski moğollar böyle bir zulmü yapan adamı halıya sarar üstünden atlarla geçerlermiş. keşke adalet bazen bizar da bu kadar basit olsa
  • Ahmet 04.05.2021 14:47
    Ulan zalim. Hayati cam arkasindan goren imamoglu ..! 1200 hayvani buyu yapmak icin mi satin aldin ? Burnundan fitil fitil gelsin ....haklari .....
  • Memo 04.05.2021 14:45
    Katil CHP . Hayvan Katliamcıspı CHP
  • Mehmet 04.05.2021 14:43
    Kurban bayraminda zırvalayan hayvanseverler nerede niye sesleri çıkmıyor.
  • vatandaş51 04.05.2021 14:30
    Cani imamoğlu. Nerde hayvan hakkı savunucuları. Yazık be...
  • Yücel 04.05.2021 14:23
    Siz cahil chpkk seçmeni ismine aldanıp adamı müslüman sanıp soğan patatese desgisrseniz daha başınıza neler gelir neler.Hayvana dahi vicdanı olmayanın size ne gibi bir faydası olabilir.Onlar ruhlarını satmış ve sahiplerine hizmetten başka hiç hır şey yapamayan Yunan artiklaridır. Soyları ermeniye dayanan ve bu devleti soyup soğana çevirmekten başka bir planları yoktur.Tarihini unutan geçmişini unutan halklar hep helak olmuştur. Azıcık vicdanınız varsa uyanın artık...!!!
  • Cenk 04.05.2021 14:05
    At hırsızı CHP
  • vatensever 04.05.2021 13:48
    eskiden Türklerin vazgecilmezi ne duruma düsdü..kani bozuklar iste ordan belli ...Atlarimizdan elinizi cekin CHP ve zihniyeti
  • Sami 04.05.2021 13:37
    Bismillahirrahmanirrahim
  • C.Türk 04.05.2021 13:36
    Antrikot Ekrem,in Niye üstüne gidiyorsunuz!... İsraf olmasın diye Sucuk yapmıştır. :))
  • Ufuk AYDIN 04.05.2021 13:27
    Katil İBB
  • dadas 04.05.2021 13:24
    hayvan hakları savunucuları nerdesiniz... katliam var katliammm!!!!
  • İksan 04.05.2021 13:23
    Onlar insan değil ki vebali olsun Rum pontus