Tüm Yorumlar 14 Yorum Var
  • İsoBaba 04.05.2021 17:20
    Hani tüm sorunlular Suriyeliydi, Afganlar hiç sorun çıkarmıyordu??
  • nabi 04.05.2021 15:52
    müslüman müslümana bunları söylüyo bu yüzden erdoğan a destek vermiyeceklermiş sizler allah demeye korkan başörtü zulmü karşısında karı gibi olan bi müslüman topluluktunuz şimdi adam oldunuz tayyip beyi beğenmiyorsunuz çoğunuzda adam değilsiniz o yetimleri görmeyin bu olayları görün inşaalah o yetimlerden beter olursunuz
  • ugur 04.05.2021 15:46
    hemen sınır dışı yapın.
  • kayseri38 04.05.2021 15:05
    Hükümetin başına iş açacak en önemli konu mülteci sorunu! 100 kişiye sor 95 i istemiyor. ama sağolsun hükümetimiz diretiyor.
  • Gözü kara 04.05.2021 14:57
    Ìşte yunanistani buyüzden seviyorum Denizde boguyor bunlari bizim aptallarda kurtariyor
  • TÜRKİYE 04.05.2021 14:40
    ülkeye bak ne hala gelmiş yaaa bitmişiz biz ya bitmiş ne iş yapar benim polisimnerde istihbarat gerekirse jandarmadan takviye alın
  • kaya 04.05.2021 14:28
    Onlar kaçak yollardan bu ülkeye giriş yaparken bu ülke halkının güvenliğini sağlayan güvenlik güçlerimiz ne yaparlar. hani bizim iha larımız . Afganistan nere Türkiye nere.
  • Sabahattin 04.05.2021 14:10
    yazık çok yazık esenyurt bitmiştir
  • Bulut 04.05.2021 14:04
    Hepsini sepetleyip Afganistana gonderilsin
  • Yorgun Yorumcu 04.05.2021 13:22
    ülkeye kaçak girmişler, buda kaçak olduklarına işaret, kaçak adamin yeri yurdu belli olmazki, nasıl adreslerinde gözaltına alınıyorlar.
  • Cihat 04.05.2021 12:03
    Şunları kovun artık
  • birisi 04.05.2021 11:16
    önce hapis, ücretsiz çalıştırma, sonra vatansız sınırdışı ... hem yapan hem yaptıran grupların tümü.... Türkiye ye neden geldiğini unutmuşlar...hatırlamaları gerekiyor...
  • vatandaş 04.05.2021 11:15
    hükümetin bu gibi durumlarda suça karışanları sınır dışı etmeli ve tekrar ülkeye alınmamalı
  • Attila 04.05.2021 11:14
    Ülke mülteci çöplüğüne dönmüş. Her gün 2 yabancı uyruklu grup arasında haberler çıkıyor. Büyük ihtimal bunlar mafyalaşmış yapılar.
  • volkan 04.05.2021 10:25
    2 gün sonra hepsi dışarda ve adam bıçaklamaya devam ederler