Tüm Yorumlar 121 Yorum Var
  • htopcu 07.05.2021 10:56
    Çözüldü bile.
  • Doğrucu 06.05.2021 18:45
    Bugün hep de vekil olan haramzadeler.pkk nasıl yok ediliyor.görüyorsunuz.yok olma sırası sizede gelecek.soyu bozuk hainler.
  • MSELİM 06.05.2021 16:22
    ermeni asala terör örgütünün devamı pkk dır arkasındakilerde ermenidir.Kürtlerinde Türklerinde düşmanıdır.
  • Serdar ALTUN 06.05.2021 15:29
    OHHHH olsun.... patlasanda çatlasanda devammm. sende git bence destek filan olursun pskolojik.
  • Ne önemi var 06.05.2021 15:28
    Hepinizi gebertene kadar devam. Hain demek az olur. Bir gün hesap vakti gelecek. Bu dünyada ve Allah katında.gerçi Allah'a inanmıyorsunuz ama bir gün gelecek çok geç kalmış olacaksınız.
  • alican 06.05.2021 15:28
    Her şeyde bir hayır vardır derler."Onlar tuzak kurdular. Allah da tuzak kurdu. Allah tuzak kuranların en hayırlısıdır. (Allah onların kurduğu tuzakları bozacaktır.)"Siz kalleşlerin sayesinde dağ taş kara hava ordumuz şükür dünyanın en deneyimli en donanımlı ordusu olmuştur.haçlıdan aldığımız patlamayan barutla,yürümeyen arabayla değil kendi, ürettiklerimizle savaşıyoruz.Terörle,hainlerle pazarlık vatana ihanettir.
  • Mustafa turan 06.05.2021 15:22
    Bu iyi günler iniz öyle olacak ki kökünden kazanacaksınız hak batıl ayrılacak münafık lar yağ gibi suyun üstünde beli
  • sivaslı cengo 06.05.2021 15:21
    o zaman sana vuralım beştaş ne dersin
  • Misafir 1 06.05.2021 15:03
    Bizim ülkemizin sorunu terör örgütü ile.Sizde bazı hainler gibi terör örgütünün yanında değil. Devletin yanında olursanız bu sorun daha kolay biter.
  • Emekli 06.05.2021 15:02
    Sen ne diyorsun be.?.!!! KÖKÜNÜ(zü) KAZIYACAĞIZ NE DEMEK OPERASYONLARIN DURMASI.???
  • Osmanlı 06.05.2021 15:01
    Hem onlara vuracağız hem size vuracağız size vurmak sevaptır.
  • Yildiz 06.05.2021 14:59
    Hala anlmadilar. Savunma deyil, hucum artik
  • yusuf 06.05.2021 14:58
    Dağdaki teröristlerden sonra şehirdeki kıravatlı ve tayyörlü teröristlerede gelir inşallah.
  • KARAHAN 06.05.2021 14:57
    İNŞALLAH son gördüğün SİHA olur.
  • emre19 06.05.2021 14:57
    Bu zihniyet artık bozguncular zumresinden oldu. Tarihler boyu lanetlenecekler. Ve sonlarında yaklaştı, akibetleri inşallah beter olur.