Tüm Yorumlar 71 Yorum Var
  • Ülvi 10.05.2021 20:07
    Allah müsəlmanlara zülm edən kafirləri her iki dunyada zəlil etsin. Bu Ramazan ayı müsəlmanları qalıb, kafirləri isə həlak etsin. Əmin!
  • Çiçek. 10.05.2021 19:37
    ABD yalancı insan hakları yalancı bunları görüpte susan 2 yüzlüler yalancı lar yalan iftira ATABİLİYORLAR UTANMADAN O. KADAR. HANİ SOY KIRIM SOY DİYENLER VAR YAAAA ASIL SOYKIRIM FİLİSTİNE YAPILIYOR BU HUKU TANIMAZ BU KATİL İSRAİL TÖRÖR DEVLETİ İNŞALLAH YAŞATTIGINIZIN KAT KAT FAZLASINI YAŞARSINIZ İSRAİL VE DESTEKÇİLERİ ALLAH IN İZNİYLE İNŞALLAH AMİN
  • erdem 10.05.2021 19:36
    Allah zalimleri Kahhar ismiyle kahretsin! Allah Kudüs'ü ve Müslümanları korusun.
  • Vatandaş 10.05.2021 19:28
    Bu ne zorbalık yahu şeref yok bunlar da Filistin yanındayız
  • İsmail* 10.05.2021 19:01
    Hükümetimize sesleniyom tek çare bunların ürünlerine ek vergiler koymak başka türlü boykot yapılamaz insanları resmen ürünlerle esir almışlar belki ek vergi konulup yerli mala eğilim olur.gunluk cirolarına zarar verildi mi bak ne oluyor.Gece rahat uyuyorlardı?
  • İsmail* 10.05.2021 18:53
    Almayın mallarını Allahın izniylen bu mala düşkün kavim birbirini yerler.Bunlar tüm insanlığı sömürüp tek kendi kavimleri tövbe haşa tek üstün varlık görüyorlar milyarlarca insanla alay ediyorlar uyanın artık.
  • İsmail* 10.05.2021 18:49
    Birlik olun Arap müslümanları bir avuç arap kardeşleriniz canını malını ortaya koyup Allahın kutsal mescidini imanını ortaya koyup müdafa ediyorlar siz ne yapiyonuz ? hesaba çekilecez hepimiz Bu kibirli kavim ve yardakçıları ancak mal ve parası eksilince kudurur boykot edin mallarını akılları başlarına gelsin.
  • İsmail* 10.05.2021 18:43
    Bu kibirli kavim ve yardakçıları ancak mal ve parası eksilince kudurur boykot edin mallarını akılları başlarına gelsin.
  • Xyz 10.05.2021 18:24
    Kendi eşim dahil olmak üzere tüm bayanlara sesleniyorum. Almayın bu yahudi temizlik ürünlerini. Almayın sizlede müslümanlara yapılan zulümlere ortak olmayın. Gidin boron alın yerli malı alın. Burakın bembeyaz olmasın çamaşırlarınız. Müslümanların üzerlerinin kan olmasından iyidir.
  • haso 10.05.2021 18:04
    savaş istiyoruz siyonistlerlen bize müjde ver yumruk at tam wan minit zamanıdır
  • Cafer 10.05.2021 17:22
    Ayasofya ibadete açıldığında karşı çıkıp biryerlerini yırtanlar nerede? Kadın haklarından dem vuranlar nerede ? Insan haklarından dem vuranlar nerede ? Sesleri neden çıkmıyor ? İşin ucunda küffar olunca sesiniz nasıl da kısılıyor ? Kudüs ve Mescidi Aksa İslamiyetin varoluş yada yokoluş meselesidir !!!!!!
  • DELİ MURAT 10.05.2021 17:16
    alçak korkak yahudi iti... cesaretin varsa gel banada aynısını yap...
  • Burhan 10.05.2021 17:14
    Hasan Yılmaz, Arapların Osmanlı'yı arkadan vurduğu yalanını dillendirip durmayın artık. Yalanları gündeme getirerek müslümanların arasına fitme sokmayı ne zaman bırakacaksınız?
  • Guiadoglu 10.05.2021 16:35
    Maddi sıkıntıya varım doların çıkmasına varım aç susuz kalmaya varım çocuklarım dert görecek varım soğan patates pahallannacak varım faiz yükselecek varım diyen konuşsun gerisi yazmasın.
  • usta 10.05.2021 16:31
    ey ısrail bırgun yok olacaksınız müslumanlar tarafından inşallah