Tüm Yorumlar 79 Yorum Var
  • vatandaş 13.05.2021 10:56
    Filistin dış işlerinde bize bağlanmalı.
  • adalet 13.05.2021 08:38
    Yıkılasın israil enkazını göreyim sana .devlet diyenin yüzüne tüküreyim
  • Oktay 13.05.2021 07:16
    Adolf Hitler seni rahmetle anıyorum
  • Kamil 13.05.2021 01:30
    Bu binalar uçak bombasıyla değil sanki alttan bomba yerleştirip yıkılmış benmi yanlış görüyorum hepside büyük binalar
  • Yorgun Yorumcu 13.05.2021 00:40
    arapları köle yapacakmışlar, çocuğun haberi yok araplar zaten köleniz olmuş, yanlız farkında olmadığınız bişey var, Türkler ise celladınız olacak İnşallah, o fanatik iblis ana babalarınız sizi eğitememişler, biz ve bizim çocuklarımız Allahın izniyle sizin gibi zalim toplulukların celladı olacağız.
  • Konyalı 13.05.2021 00:29
    israil kafasına koymuş filistini komple bitirecek.
  • Melih 13.05.2021 00:22
    Hitler büyük adammış vesselam.
  • cem 13.05.2021 00:12
    Allahım kılıcımızı bize ver ne olursun yarabbi. Şu katillerin hakkından gelmeyi nasip et bize ve kardeşlerimizin gözyaşı dinsin artık.
  • fașist 12.05.2021 23:34
    Dūnyanin en așșağılık milletinin bir ferdi olmak nasil bir his..Ezilenlerin sesi, nefesi,umudu bir turk olmak nasil bir his..
  • Ali 12.05.2021 23:27
    Filistini bitirine kadar durmayacaklar. Googel dan bile Filistini silmişler haritasinda bile gözükmüyor.
  • Hacivat 12.05.2021 23:23
    Israil filistin arasina baris huzur istikrar istiyoruz kimse ölmesin Allah a herkez dua etsin yarin bayram ateskes ilan edilsin
  • MEHMET DEMIRCI 12.05.2021 23:14
    Hiç şüphesiz bizim bu alçaklardan soracağımız hesap çok ama çok çetin olacak , yardım ve merhamet dilenecekler ;ama yardım edeceklerin allerini ve ayaklarını kesip o alçakları bulundukları yerde boğazlayacağız. yardım çığlıklarını duymayacağız , merhamet ve aman talep lerini kabul etmeyeceğiz. ok yaydan çıktı.
  • Memoli 12.05.2021 23:09
    Cehennemin niçin yaratıldığını ve niçin ebedi olduğunu, insanlıktan çıkmış zalimleri gördúkçe daha iyi anlıyorum.
  • msd 12.05.2021 23:09
    Bir mahluk ne yapar da ebedi cehennemi hak eder diye düşünürdüm hep. Bu kalleşlerin yaptıklarını gördükçe anlıyorum ve Rabbime şükrediyorum cehennemi yarattığı için.
  • Uyanış 12.05.2021 23:04
    Onlar kendi inandıkları tahrif ettikleri kitaba ve dine inanıyorlar ve yolda ilerliyorlar biz hak ve tek doğru olan dinimizden bihaher yaşıyoruz. Ancak sonunda kim kazanacak Hakka ve hakikate inananlar kazanacak ve bu zavallılar bunu idrak edemiyor..