Tüm Yorumlar 84 Yorum Var
  • yahya 26.06.2021 13:48
    Allah chp ye fırsat vermesin.
  • Yiğido, Osmanlı 02.06.2021 14:50
    Cevizoğlu, şov yapıyor, bu yaşına kadar bir asıra yakındır heykelden başka bir icratı olmayan partinin, yanlışlarını yenimi görmüş. sesini fazlaca çıkarıyorki, önümüzdeki seçimlerde bir yerlerde adayı yapsınlar diyor uğraşıyor, katranı eritsen olmazki şeker, cinsine tükürdüğüm cinsine çeker, diye boşa dememiş büyükler. Kimsenin timsah gözyaşlarına inanıp, hidayete erdi mantığı, müslümanları bölmek içimize fitne fesat tohumları ekmekten başka birşey olmadığını düşünüyorum.
  • Pideci 28.05.2021 18:37
    Aaaaaa CHP de akılı birisi varmış
  • isa kaya 19.05.2021 19:48
    Ya hu Allah aşkına ülkeyi düşünen kim . İslam karşıtı olması yeterli chp için . Yoksa zaten seçmeninin hizmet beklediği falan yok
  • vatan 19.05.2021 19:38
    Bu ülkede gerçek tarihi, belgeleri ile cesurca anlatacak, kimin kim olduğunu söyleyecek insanlar çıkmadıkça bu millet sürünmeye mahkumdur çünkü 100 yıl önce bu millet sürünsün, ayağa asla kalkamasın diye müstemleke haline getirilmiştir.
  • kameral1 19.05.2021 19:23
    Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar.Adam doğru söylesede, şimdimi aklın başına geldi,Akp li oldu, gündemde kalmak için diye konuşurlar.Hiç kimse CHP ye projeleriniz nedir, ülkeyi nasıl yöneteceksiniz diye sormaz. Adamların yönetmek diye derdi olsa yamalı bohçayla uğraşmazlar.
  • M.M.AYTUR 19.05.2021 19:06
    Seni bilgili kültürlü birisi zannedip izliyorduk, ancak gerçek yüzünü gösterip şimdi de itiraf edince reytingin düştü.Yeni mi aklın başına geldi,ben RAHMETLİ MENDERES'in idam edilişinden beri farkındayım,o zaman 7 yaşındaydım,senin bu kadar öngörüsüz olduğunu bilmiyordum.
  • salih1159 19.05.2021 18:57
    Demek ki 18 yıldır hala bıraktığımız yerde pinekliyorsun.yuh artık bu kadar at gözlüklü olmak zorundamısın be hulki efendi.
  • Atan mış Kemal 19.05.2021 18:47
    Dün gece canlı canlı izledim. Son derece düzgün ve mantıklı bir konuşma yaptı Sayın Cevizoğlu. Helal olsun dedim. Şu atanmışa bir tek cevap veren o oldu.
  • 1 Kayseri'li 19.05.2021 18:07
    Tek amacın gündeme gelmek Hulki
  • Cemil 19.05.2021 18:01
    Taassup kelimesinin tam karşılığı bu ,körü körüne bağlanmak .
  • emrahhan 19.05.2021 17:35
    o nedir bee yaa 7 ortaklımı ?? kurban hissesi ortaklığı gibi bee yaaa.aynı bee yaa:)))
  • Yücel 19.05.2021 17:20
    Benim 47 yıldir gördüğümü sen şimdimi gordun birde okumuş Cevizoglu.Bir insanda zeka varsa vicdan varsa iman varsa adalet varsa şükür varsa bunların ne olduğunu zaten görür nokta....!!!!!
  • sezayi 19.05.2021 16:52
    cevizoğlunun chp den anladığı TÜRKİYE sevdasıdır.oda chp de yoktur.yeni dünya düzeninde atatürkçü kemalist geçim sıkıntıları takiyyecileri.atatürk le alakaları yok.
  • Uğur 19.05.2021 16:42