Tüm Yorumlar 15 Yorum Var
  • Hakikate cevap 22.05.2021 00:07
    Burada yorum yazmanın en zor yanı; okuduğunu anlamayanların saçma tepkileridir. İsim vermek istemiyorum ama çok fazla emsali görülmüş bir gerçeği söylüyorum. Lafın tamamı deliye söylenir.
  • Smart 21.05.2021 18:26
    Nerde bu adam. Kaçan kayboluyor.
  • Sabri 21.05.2021 18:18
    Bize nasıl kaçtığı değil nasıl yakalandı haberini verin artık öğrendik kaçış şeklini
  • Helal olsun 21.05.2021 18:02
    Bı titan Bı imza Bı tosuncuk Bı kriptocuk Gün gelecek bunların yaptığı işi devlet üstlenecek. Türkiye'nin her il ve ilcesine mandiralar kurulacak herkes kendi malını orda besliyip devlete çalışacak ve beraber kazanacak ülke. 100 bin 300 500bin verip ahir yaptırmaya ne hacet . İpard deyip milyarlr gömmeye de gerek yok. Devlet kursun her ilçeye birer büyük mandıra milletde orda beslesin malını kar ortak
  • Hakikat 21.05.2021 15:37
    Bazı tipitiplerin "KRİPTO ve benzerleri gelecek vaad ediyor hayırsever bile olabilirler parti bile finanse ederler" türünden zırvalarına sakın inanmayın çünkü bu tür üslup bu coin piyasasına yeni vurgunzedeler kazandırır. Aklı olan kaynağı merkezi belli olmayan(tam bir yahudi şirket tarzı), kazancının nereden gelip nereye gittiği şüpheli bu tür mecralardan uzak kalır çünkü bu coin piyasasu direksiyonu olmayan frenleri patlak emniyet tertibatı bozuk kaportası çatlamış ama sabit hızla saatte 500 km ile giden bir araba gibidir yani nerede ne zaman şarampole yuvarlacağı veya duvara toslayacağı belli değildir ve siz bu arabanın önünde ki koltukta UYUYOR(UYUTULUYOR) haldesiniz!!!!
  • Bravo 21.05.2021 14:45
    Ona gelene kadar fetönün savcıları el sallayarak kaçtı göx yumuldu
  • taraftar 21.05.2021 14:30
    Görüntüleri boş verin adamı getirin.
  • Mücahid 21.05.2021 14:21
    Nasıl nerede yakalıyacan önemli olan o.
  • Osmanli 21.05.2021 13:56
    Herkes hırsızı konuşuyor yakalandı yakalanacak buna para verip kumar oynayan dangalaklari kimse konuşmuyor
  • Emsali var 21.05.2021 13:53
    Yaptıkları tasvip edilmezse de tosuncuk, kripto ve benzerleri gelecek vadediyor. İstikballeri parlak görünüyor. İleride "büyük iş adamı, hayırsever iş adamı" sıfatıyla karşımıza çıkarlarsa hiç şaşırmayız. Belki bir siyasi partiyi finanse ederlerse keza... Örnekleri görüldü.
  • birisi 21.05.2021 12:40
    Adam nerede? Para nerede? Gerisi hikaye. Basit bir polis memuru olsam ben de videoları toplarım.
  • Ömer okumuş 21.05.2021 11:44
    nere giderse gitsin artık hayatı kaymış.
  • vakkas 21.05.2021 10:14
    e görüntüler buldunuz adam üskudar gecti
  • ..... 21.05.2021 09:36
    Millet iyi sardı kripto paraya ama haramdır herkes bunu bilsin.
  • Hakkı 21.05.2021 09:31
    Bu saatten sonra yakalanma görüntüleri yayınlansın