Tüm Yorumlar 52 Yorum Var
  • Alper Ağa 24.05.2021 14:46
    ABD hukumeti mali sorunları örtmek için gündem değiştiriyor .çünkü bizde olsa muhalefet bunu derdi orda aşağılık siyaset yok demekki
  • Maruf 24.05.2021 11:40
    Elon Musk, biz zaten UFO'yuz, dünyanın her yerinde görülebiliriz. dedi mi demedi mi? Kayıtlaraaa baksınlar, sinyallereee baksınlaar. Ulann maskeli yılan? Seni yandan çarklı. Bill de oradaydı değerli savcılar. Ben kendisine billi billi derim. Lan Bill. Corona Bill. Billdin mi? Fedaileer, ufolar nerden geçtileer? Kaç dakika oldu? UFO filosunuuu kuracağız kardeşleriim.
  • Kazım Ali 24.05.2021 10:07
    Kovboyların terör estirdiği dünyada ufo ve şeytanlara ihtiyaç yoktur. Terör devletleri algı yönetimi adına bu masalları uyduruyorlar. Ufo aparatları CIA uzay gemisinden başka bir şey değildir!
  • vay be arkadaş 24.05.2021 09:55
    arkadaşlar ben size desem ki koskoca evrende siz dünyalılar varsınız tabi tabi diyeceksiniz ,desemki koca evrende siz insanların da farklı insanlar olan gezegenler var .hade ordan diyeceksinz.bir kaysının 500 çeşiti var ama hepsi kaysı tek fark büyüklük tad renk vs.deymi.evet diyeceksiniz.yada bir inek bir çeşit diyil mondofonu var hollandası var yerlisi var ama sonucda inek ama hepsi birbirinden farklı evet diyeceksinz..eee bire cücük kafalıllar neden evrenin bir başka güneş sisdeöminde insan yada cin yada topraktan yaratılan yada ateşden yaratılan yani elementlerinden varlıklar olmasın.evrenin bir güneş sisdeminde varsanız ha!
  • Eskimalatyalı 24.05.2021 09:09
    UFO' ları neden hep Amerikalılar görüyor? Yoksa uzaylılar dünyada sadece Amerikalılara mı görünme kararı aldılar? Bunların hepsi birer kurgu ve düzmece. Birde uçan daire şeklinde uçak üretildiğini de biliyoruz.
  • Okan 24.05.2021 08:30
    Yeni ürettiğimiz gizli silahları deniyoruz demezler tabii ki. UFO safsatasıtına sığınıp, insanları uyutma derdindeler. Uyan ey insanoğlu.
  • Kamil 24.05.2021 07:59
    En büyük barbar uzaylı abd dir o en büyük şeytandır
  • Bro 24.05.2021 06:06
    Amerikada insan ırkının uzaylılar tarafından üretilip daha sonra dünyaya sürgün edildiğine dair bir insanış yükseliyor. Dini bir inanç bu
  • Gezgin 24.05.2021 06:05
    Bugünkü gelişmiş zoom teknolojisi ile uzaydan adamın evinin içine kadar giriyorlar a ne hikmetse bı ufoyu zumlayamiyorlar ufolari kameraya aldıklarında hep aynı bulanık görüntü.hep yalan yine insanların aklıyla oynuyorlar
  • Semir 24.05.2021 04:13
    Yalan,yalan. Füzeyle vurunda inanalım.
  • Cerrah 24.05.2021 03:02
    ufo yada uzaylı varlığına inanmıyorum ama olurda yanılırsam ilk abd yi istila etmelerini temenni ediyorum
  • Akın 24.05.2021 01:26
    Sırada uzaylı senaryosu var
  • Sabır 24.05.2021 00:55
    Nedense bu ufolar hep abd ortaya cikiyor. Yoksa abd liler uzayli mi. Feyk bunlar.neeee feyk ulan feyk...
  • Hakan 23.05.2021 23:57
    Kendi ürettikleri belli belirsiz araçlarla suni gündem oluşturuyorlar.
  • LİDER 21 23.05.2021 23:40
    Uzaylıların saldırısı, Zalimleri en çok hayrete düşürecek. NASIL derseniz tahminimce nükleerde çok ileriler.bu yüzden nükleer tesis veya füze OLAN yerleri hedef alacaklardır. YECÜC ve Mecüc ASLINDA uzaylı iki türdür. Veya aralarında anlaşmış, tek tür ve değişik IRK. Neticede gökyüzünden akınlar düzenleyecekleri kesinlik arzediyor. Ama şu zaman diye bir tahmin yapılamaz...