Tüm Yorumlar 162 Yorum Var
  • Nalan 27.05.2021 17:17
    Hay Maasallah Subhanallah ....Helal olsun emeği geçen herkese
  • Meltem 27.05.2021 00:38
    Milli ve yerli bir lider: Erdoğan...Yolumuz açık evel Allah...
  • vatandas 27.05.2021 00:33
    Baskanimizin Gömlegi Kilictarogluna ,Abdullah güle ,aksenere,babacana ,davutogluna 100 Beden büyük gelir ...Anlamalisiniz artik kenara cekilin ve Kücücükde olsa gölge yapmayin !!
  • Şenay 27.05.2021 00:09
    Başta Reis ve ekibi olmak üzere Rabbim bu ülkeninim hayri için çalışan herkesin yar ve yardımcısı olsun.Amin
  • Tartı 26.05.2021 23:58
    Reis seni patates soğanla tartmaya kalktılar onların tartısı seni çekmez Reisim bunlar uçaktan ne anlar bunlar hain hain ...ayrıca Soylumuzu soysuzlara da yedirecek de değiliz .
  • Sydn 26.05.2021 22:57
    ALLAHimiz kalbinde imani aklinda muru arttirsin .
  • Saka 26.05.2021 22:46
    Yapanların elleri dert görmesin
  • Muşlu 26.05.2021 22:30
    RTE Türkiye nin umudu ve geleceğe yürüyüşüdür. muhalefet reisin yaptıklarını yıkmak için erken seçim derdinde ,patates soğan için reisi terk edenler bana hz Musa dan bize yerin bitirdiklerini iste diyen yahudi nankörlerini hatırlatıyor.
  • akıllı olmak 26.05.2021 22:21
    Bu kadar başarılı bir iktidar varken kemalle meral hala yüzde 30 40 oy alabiliyor. Bunlar iktidar olsa ne yapabilir? Türkiye bunlara teslim edilir mi? Anlamak mümkün değil. İnsanlar hiç düşünmüyor mu bunları?
  • Hüseyin 26.05.2021 22:15
    Rabb im Yar ve Yardımcınız olsun Reis Rabb im Seni başımızdan eksik etmesin İnşallah Amin
  • Mehmet Akif 26.05.2021 22:06
    Maşaallah Barekallah... Çok şükür bu günlere ulaştıran Rabbimize..
  • Mehmet 26.05.2021 22:05
    Elhamdülillah...
  • İstanbul-18 26.05.2021 21:57
    Bir Reisin uğraştığı şeylere ve mücadelesine bak bir de muhalefetin ahlaksız mücadelesine.
  • Göynüklü 26.05.2021 21:56
    Gördünüzmü adam ne ile uğraşıyor muhalefet fitne ile uğraşıyor reis gecesini gündüzüne katıyor vatan için şeref yoksunları