Tüm Yorumlar 30 Yorum Var
  • vatansever.. 12.06.2021 18:31
    Biz ikinizden de memnun değiliz..gidin buradan..O MECLİ,SE LAYIK DEĞİLSİNİZ..
  • Namyelüs 12.06.2021 17:27
    HDP ile aynı ittifakta olduğunu Meral Akşener hala anlayamadı.Biri dürtsün belki uyanır.
  • emre19 11.06.2021 17:16
    Farkınızı yakında Anayasamahkemesi kapatma kararı verdiğinde iyi anlıyacaksınız, O zaman göreceksiniz pkk ile ne kadar içli dışlı olduğunuzu, Siz kendinizi kandırdınız sisasi partiyiz diye, Oysa siz pkk nın yalakalığını yaptınız. Hem Kürt kardeşlerimize hemde Ekmeğini yediğiniz Şu güzel Ülkeme. hainlik ettiniz.
  • SEZGİN İ.OĞLU 11.06.2021 16:45
    ALLAH REİSin yar ve yardımcısı olsun,milletimize feraset ve basiret versin...çok güçlü olmalıyız çokk...aynı anda içerde ve dışarda bu kadar düşman ve hainle mücadele eden tek ülke TÜRKİYE dir.
  • habiblacin 11.06.2021 15:55
    ülke karanlığa derken ne dediğini biliyor yani ülkede müslümanların iktidar olması onlar için karanlık, valla doğru söylüyor karanlık günler sizi bekliyor bittiniz bizim için ise aydınlık günlerin ışıkları parıldıyor
  • Qtahyali 11.06.2021 15:40
    Ayri ayri hayvanlar olsalarda, Bremen mizikacilarinda bile gönül birliği vardi. Bu hain mizikacilarda, o bile yok. Cicim ayları çok bile sürdü, çöp olmaya mahkumlar.
  • söğütlü 11.06.2021 15:05
    CHP’nin avukatı Mustafa Kemal Çiçek, ‘650 milyonu araştırma şirketlerine masa başı anketler hazırlasınlar diye verdiler
  • aysel 11.06.2021 14:35
    Allah birbirinize düşürsün inşallah bu milletin yakasından düşün oynanan oyunlarınızın farkındayız.
  • VEFA 11.06.2021 14:18
    birbirinizin elini bırakın konuşun