Tüm Yorumlar 11 Yorum Var
  • Kadir Barış 19.06.2021 19:21
    Emeği geçen bütün herkesin ellerine ve yüreklerine sağlık, başarılarınız hep daim olsun,bizlerin göğüslerini kabartıyorsunuz ,Allah'ım sizden ve sizi yetiştiren herkezden razı olsun,devletimiz hep varolsun
  • meraci83 12.06.2021 17:03
    Emeği geçen her bir emekçimizin ellerine ve yüreklerine sağlık. Allah sıhhatlerine ve ailelerine afiyeti daim etsin.
  • kahrol chpkk 12.06.2021 17:01
    hay masallah...gurur verici...
  • mustafa yımaz 12.06.2021 15:16
    askerdeyken amerika malı röketlerle atışı izledim belki 100 atış yapıldı hiçbirisi 10 metreden öteye gitmedi ONUN İÇİN YRLİ VE MİLLİ
  • erdem 12.06.2021 14:22
    Çok sıradan değil....düşman hattı tehlijw kaynağına göre 1 metre füze bile değerli..12 bin km için 50 yıl önce başlamalıydı...kemalist iktidarlar+ordu nerdeydi bunca yıl??
  • S.Ali 12.06.2021 14:16
    Missile Technology Control Regime (MTCR) yani Füze Teknolojisi Kontrol Rejimi, 1987 yılında Japonya tarafından kitle imha sistemlerinin yaygınlaşmasını önlemek için kurulmuştur. MTCR’ye üye ülkeler 300km menzil ve 500kg ağırlık değerini aşan harp başlığına sahip sistemleri (balistik füze, uydu fırlatma araçları, sondaj roketleri, seyir füzeleri, hedef insansız hava araçları, keşif uçağı) ve bu sistemlerin kritik bileşenlerini (roket motorları, güdüm sistemleri, harp başlıkları vb.) başka bir ülkeye doğrudan veya dolaylı yoldan satamazlar, hibe edemezler ve kritik bileşenler yoluyla teknolojisini veremezler. yüksek sistemleri kendisinin geliştirmesinde herhangi bir engel yok.
  • Mustafa 12.06.2021 14:10
    Hiçbir şey beğenmeyen tayfa buraya gelmesin beğenmiyorum onları
  • hayırlısı 12.06.2021 14:00
    120 km yapabilen 12000 km de yapabilir ama montaj yapan mısır yerli 10 km yapabilirmi
  • Mardinli 12.06.2021 13:47
    Türkiye de bazi zihniyetler var türkiyenin ilerlemesini dahil hiç bişey istemezler sanki başka ırktanlar yuh
  • Çok sıradan 12.06.2021 13:18
    Çin'in WS-1B fırlatıcısının kopyalanmışı menzili 120km. 12 bin km menzilli füzeler var beğenmediğimiz mısırda bile. 120km nere 12.000 km nere.
  • MUSTAFA 12.06.2021 12:32
    füzelerin yanında heykelde satında malum kesim olayı tam kavrayabilsin.
  • Serdengeçti 12.06.2021 11:56
    Maşallah
'de daha fazlasını keşfet
Fragmanlar Dünya Sağlık Spor Yemek