Tüm Yorumlar 131 Yorum Var
  • Ertuğrul 14.06.2021 18:27
    Ulkemi kaç liraya pazarlıyorsun by Kemal.
  • TahaErenGokturk 13.06.2021 14:47
    Komedyen olsa iyi para kazanırdı tipitip ama bunun hakkında iyi komik fıkra kitabı yazılır haBir zamanlar bir Kemal varmış diye başlarsa millet ha ha ha ha diye güler
  • Taha Eren Gokturk 13.06.2021 14:43
    Adam bunalmış kardeşim millet ittifakı buna mı güveniyor bir dediği Bir dediğini tutmuyor adam kendi yalanlarına inanıyor artık yalancı çoban da geçti bir yalan atıyor vay be gerçekmiş diyor baksana herkes inandı bir Z kuşağını Attığı yalanlarla inandıracağını zannediyor daha doğru dürüst belediye yönetemiyorsunuz atlara bile Sahip olamıyorsunuz bir de koskoca Türkiye cumhuriyeti devletini yönetmeye utanmadan talip oluyorsunuz daha çok beklersin ölünce arkandan tek söylenen söz rahmetli çok yalancıydı.
  • YÖRÜK 13.06.2021 08:58
    Çok sesli güldüm çooookkkk:) :) :) :) :)
  • Mehmet Özer 13.06.2021 00:55
    10 sene çooook. Ahmet Hakan bey'in programında 5 dakika önce söylediği Suriye'ye asker gönderme konusundaki kendi sözlerini yalanlayan adamın adıdır KEMAL KILIÇDAROĞLU
  • Ahmet kılıç. . 13.06.2021 00:33
    Chp liled bu kafayla 8 yılda degil 80 yılda bile çözemezler
  • Cafer 13.06.2021 00:13
    Kemo, boşa zartlak atma ! Allah, seni inşallah hiç bir zaman iktidar yapmayacak. Sen bu kafayla bu Ülkeyi de batırırsın tıpkı SSK gibi.
  • SATRANÇ 13.06.2021 00:00
    Allah şifa versin. Seni Türk hükümlerine emanet ediyorum.
  • Mehmet 12.06.2021 23:48
    Ne akılsın sen ya? Bukalemun benzeri bir halin var. Senin peşinden gidenlere şaşıyorum.. Sen kendini bile idare edemezsin. Zaten seni idare edenleri de biliyoruz..FETÖÖÖ.
  • Adem ATA 12.06.2021 23:42
    cidden kötü her gün aynı dün söylediğinin bu gün tersi bir doktora görünse söylediklerini unutuyor mu?
  • Bayram 12.06.2021 23:37
    hangi akla hizmet ediyor bu adam acaba? çok merak ediyorum
  • Büyük Yalan 12.06.2021 23:24
    Yahu :) :) bu adamı Türkiye nin Ana muhalefet partisi nin başınada 12 yıldır tutan hangi güç ise gerçekten çok büyük bir başarı...!
  • Ahmet mete 12.06.2021 22:50
    Bu açık açık dış mihrakların tasmalı bekçisi
  • Murat 12.06.2021 22:48
    KK, dünyadaki en tutarsız parti başkanı olarak rekorlar kitabına girmelidir bunu hak ediyor.
  • Neco 12.06.2021 22:48
    Kukla dan ne beklenir. Allah tan burnu uzamıyor