Tüm Yorumlar 17 Yorum Var
  • Muhaberat 19.06.2021 19:27
    İzmirde çocuğu için eylem yapan Baba hdp il binası olayında yaşananları bizzat canlı olarak gördüğünü söyleyip saldırıdan önce hdp binasının boşaltıldığını 3-4 kişinin binadan çıktığını bir kadının da Evlat nöbetinde ki Babanın çadırına gelip sizi öldürecekler dediğini ve kendi olduğu tarafada ateş edildiğini söyleyip hdplilerin öldürülen kadını da harcadığını belirtti. İşte bu yüzden ve hdpnin doğuda gerçek yüzünü ifşa ettiği, taraftar topladığı için bu EVLAT NÖBETİ TUTAN AİLELERE düşmanlar!!!!
  • HASAN 19.06.2021 11:13
    Ne ne ! ne oldu ! Dağa kaçırdığınız kız erkek gençleri iğfal edişiniz mi! aklınıza geliyor. Ekmeğini yediğiniz milletin suçunuzu yüzünüze vurması nöbet tutarak gözünüze sokması mı ! rahatsız ediyor.. Hainliğinizde boğulun inşallah...
  • nevizade 19.06.2021 10:16
    Surata bakarsanız ne olduğunu söylüyor zaten.
  • vtd3434 19.06.2021 04:00
    şu bile memlekette adam olmuş
  • ARAS 19.06.2021 00:43
    Hdp=PKK neyin kafasını yaşıyoruz benim için dağda ölen pkk lida aynı şehirde geberende aynı hepsi yok olur insallah
  • Yavuz Özmen Almanya 19.06.2021 00:41
    Helal olsun, orda bir küçük kitle var ve Kürtler (eğer gerçekten kürtlerse) dışarı çıkıp eylem ve yürüyüş yapmıyorlar. Annelerde olmasaydı direnmeseydi bu duruma gelmezdi. Ve helal olsun hepimizi BİR görüp sesleniyor
  • ahmet yanık 19.06.2021 00:33
    Bu saldırı da planlı bir duruma benziyor. Son dönemde hedef haline geldiklerinden bu durumu elimine etmek için böyle bir oyun oynanması muhtemel. PKK destekçileri her çeşit kirli oyunu oynar.
  • Dadaş efe 19.06.2021 00:19
    Tipe bak hangi yüz yıldan kalma. Sanki cehennem zebanisi gibi . Ben bunlara tükürmem bile . Hepsini toparlayıp çok sevdikleri kandile postalayın. Sonrada sihaları yollayın. Bunlar fitne yuvası.
  • Cevdet 19.06.2021 00:19
    Suçsuz mahsum bir insan katledilmiş tüm herkes bu olayı kınıyor Danış hanımefendi çadırın derdine düşmüş biraz tutarlı inandırıcı olun
  • Uyan Türkiyem 19.06.2021 00:06
    Bu HDP binasına dikkatli bakın PKK şeytan örgütü bayrağının rengiyle boyanmış nerdesiniz sayın savcılar
  • kadir 19.06.2021 00:05
    o cadırlarda bekleyenleri binanın içine yerleştirin hdp li ermeniler gudursun
  • mantikli 19.06.2021 00:03
    Mecliste pkk li istemiyoruz.
  • ziyacan 19.06.2021 00:03
    hani her seferinde papağan gibi halkların özgürlünden,demokrasiden dem vuruyorsunuz,ne oldu?
  • Bozkurt 19.06.2021 00:02
    Hain kansızlar kendi kızınızı kurban seçip binayı boşaltıp öldürttünüz babasına gerilla showu yaptırdınız bizde tiyatroyu izliyoruz hainler için yaşasın cehennem