Tüm Yorumlar 71 Yorum Var
  • Ceylan 20.06.2021 17:01
    Arkadaşlar Ayrıca yantaraftaki beyefendiye bakın hele. Ya bunların kaç tane yüzü var.
  • Yeter 20.06.2021 16:41
    İtler hepsi bir araya gelirse bir birini parçalar seni Ermeni bozuntusu
  • Fatih 20.06.2021 16:32
    Kendisi bir ermeni ve söylediklerinin tersi neyse hayırlısı odur...
  • Hasan 20.06.2021 16:28
    Senin asgari müşterek dediğin "Tayyip gitsin de ne olursa olsun" demek. İşte o zaman ortaklarınıla bölün bölebildiğiniz kadar. Allah size fırsat vermesin.
  • Vedat 20.06.2021 16:27
    İki hain birbirine ne de çok yakışmış. Verin memleketi bunlara on parçaya ayırsınlar.
  • Davut Altun 20.06.2021 16:25
    Hele şuna bak. Asgari müşterek vatanın birliğidir. Senin asgari müştereğin batsın. Kendince koca bir milleti kandıracak. Seninle bu milletin müştereği mi olur?
  • harakiri 20.06.2021 16:24
    PKK pyd deas a iyi ders verdiği için ülke iyi gitmiyor galiba...efendi bu millet asla size geçit vermeyecek ayrilikçilari ezecek..ya adam olacaklar yada adam olacaklar..o kadar.
  • Bozkurt 20.06.2021 16:21
    Kafir boş durmaz önemli olan milletin aklı selim olması
  • harakiri 20.06.2021 16:21
    Uçurumun kenarında Türkiye öylemi paylan efendi. ...Abdülhamit de öyle diyordunuz...sizi gidi emperyalist açıkları sizi...siz iyi gitmiyor dediğiniz zaman bu ülke iyi yönetiliyor demektir...ermeni vatandaşlarımıza bir şey diyemem. ..fakat onlarında pakradunileri var. .onlara en büyük ihanet edenler onlar ola gelmiş....
  • Mustafa CAN 20.06.2021 16:12
    Ben bu açıklamadan memnun oldum. Rabbim uyandırsın. Uyanmayanları da bildiği gibi yapsın.
  • Rayiha 20.06.2021 15:56
    Topunuz gelin eski Türkiye'yi özleyenler hastanede rehin kalın doktorun özel muayenesine çağrılın rehin kalın cenazenizi alamayın
  • Vatansever Adana 20.06.2021 15:38
    Homo homoluğunu, Ermeni Ermeniliğini yapıyor.(sözüm Türkiye düşmanı Ermenilere)
  • Türk Adam 20.06.2021 15:26
    HDP gelecrğini kaybediyor ve muhalefet HDP nin geleceğini düşünüp onlarla birlikte hareket ediyor ise bay ülkemin haline. Muhalefete oy verecek olanlar belki başka amaçlarla verecekler ama sonuçta, HDP ve PKK nın da kurtarılacağı bir oy verme işlemi olacak. İktidar ortağı ve bakanlık dahibi bir HDP gelecek ve bizim muhalifler ülkrnin kurtulacağına inanıyorlar. Gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum.Ekonomik sıkıntılar gelip geçici ama ülkeyi teröristlere teslim etmek çok büyük ve kalıvı bit sorun olur. Aptal olmayın.
  • saim 20.06.2021 15:06
    Anladı kendilerinin teker teker bi b........k etmeyeceklerini.
  • (¹⁴⁵³) 20.06.2021 14:55
    Şu ermenide bu ülkede böyle konuşuyorya gelde ölme adam olmuş bir sıkımlık canı var çakalın.