Tüm Yorumlar 86 Yorum Var
  • Ruhsuzlarrr 21.06.2021 19:02
    Bunlarin aldigi parayi bir gariban mahalleye verseler herdefasinda dünya sanpiyonu olurlar
  • BULUT 21.06.2021 16:27
    Tercih hatalarından dolayı sorumlu tutulabilir ancak tek kabahatli o değil. Saha da ruhu olan koşan yorulan iki oyuncu sorsak cevabı yok. Cukkayı indiren oyuncular iş yapmaya gelince ortalık da görünmediler. Premier lige gitmek isteyen ozan, güya italyada şov yapan hakan, fransa da sözüm ona şampiyonlukda en buyuk katkıyı yapan burak vs. vs. vs. nerdeydiler sahada ben hatırlamıyorum.
  • Abbas 21.06.2021 15:17
    Alınan sonuçta elbette Teknik Direktörün de suçu var. Ama tüm suçu ona yıkmak ta adil değil. Takımda takım ruhu yoktu, birlik yoktu. Herkes kafasına göre oynuyordu. Buna Teknik direktörün yapacağı bir şey yok.
  • Hacivat 21.06.2021 14:04
    Senol günes istifa etmicekmis dünya kupasindada basarili olamayiz tabi oturdu koltuga devleti sömürmeden kalkmaz atilmali bu kadar basarisiz sevimsiz insanin daha hala teknik direktörü olmasi kabul edilemez
  • Beşiktaş 21.06.2021 13:42
    Beşiktaş tarihinin en iyi kadrosunu 4. yaptı çökertti. Şimdi ise milli takımı da çökertme işlemini başarı ile tamamladı. Zatı Ali'leri çökertme uzmanıdır.
  • çakıroğlu. 21.06.2021 13:18
    lagara lugara.herşey futbolcu ruhu yoksunu oyuncularda.
  • Zekeriya 21.06.2021 13:12
    buraya birisi yazimis ki besiktasi bitiren adam. Ne kadar aptal biri olmasi gerekir insanin bunu yazmasi icin. Insan utanir. Adam besiktasi iki kere sampiyon yapti pes pese. Kac Türk antröner basardi besiktasta bunu?
  • gadir 21.06.2021 13:04
    ne dedi anlayamadın 3 kez dinledim yine anlayamadım sadece şunu anladım o ne dedi bu ne dedi ve sorumlu kim sizler bizler falan dedi yalan makinasına soksan kesin suçlu ilan edilir bu kadar net.
  • okan 21.06.2021 12:58
    saçmalama buna denirrr
  • ERDAL 21.06.2021 12:16
    okan diyorum başkada demiyorum.
  • not-defteri 21.06.2021 12:02
    gecti borun pazari sür esegi pontusa
  • Avni 21.06.2021 11:36
    Bir takım yenilebilir ama sahada elinden geleni yapmalıdır bu olmuyorsa en büyük suç hocadadır.bjk yi nasıl bitirip gittiysen milli takımda aynısını yaşamadan gerekeni yap hocam bu kaçmak olmaz.
  • Ali 21.06.2021 11:33
    Bunlardan bir cacık olmaz
  • Özkan 21.06.2021 11:19
    İnsanda biraz utanma duygusu olur. Başaramadım istifa ediyorum dersin baş tacısın. Ama ballı maaşı bırakıp gitmem diyorsan Allah yedirmez.
  • İrfan 21.06.2021 10:41
    İlhan Mansız gelsin diyenler ben tüm galbimle evet