Tüm Yorumlar 65 Yorum Var
  • Ali 25.06.2021 00:16
    Serdengeçti nin yaptığı iş pkk liya yaramamalı
  • Vatandaş 23.06.2021 21:29
    Alayınızın Allah belasını versin, memleketin kan emici vampirleri.
  • Ahmet 23.06.2021 18:30
    Çete başı derken... ? Sen sesin?
  • Namyelüs 23.06.2021 17:07
    PKK'ya,FETÖ'ye,Biden'e ve bilumum terörist ve emperyalistlere bel bağlayan kimdir?Bildiniz.
  • osmanlı 23.06.2021 17:02
    gör güzel ülkem kim kiminle beraber çakallarrr
  • Ali 23.06.2021 16:59
    Köpeklerin duası kabul olsaydı gökten kemik yağardı
  • Fatih 23.06.2021 16:53
    Sizlerde birer piyon kuklasınız unutmayın kullanıma verilen her insan yarın öbürgün garantin bittiğinde kullanım ömrünü tamamladığında daha da iyisi çıktığında sizlerde dama atılacaksınız hemde pis kokunuzda geberip gideceksiniz Allah sizlerin belasını versin verecektir de inşallah
  • yaşar 23.06.2021 16:24
    çakallar sahnede şu ülkede yediğin ekmek gözünüze dizinize dursun senden ülkücü değil ancak türkücü olur
  • sezer 23.06.2021 16:07
    Sedat Pekere bak be kim lere yag bal oluyor
  • GöktürkOkcu 23.06.2021 15:56
    TSK ve MİT'ten istirham ediyorum şu baştaki 3 maymunu sağ elegeçirip Taksim meydanına bırakın. Bunların kanı Türk Milletinin hakkıdır.
  • grinin 69 tonu 23.06.2021 15:55
    yazıklar olsun sana sedat Peker.... bak görüyor musun seni kimler destekliyor.... Seni Allaha havale ediyorum
  • belde 23.06.2021 15:48
    yorum yok. görüyorsunuz kim kimle. bu kadar açık söylüyor elebaşının adamları. bir kısım siyasi ve partiler siyaset yapıyorsa bunlardan izinsiz vc ye bile gitmiyordur. adam kendi itiraf ediyor. bundan açık delil olabilir mi. daha ne yapsın adalet ve AYM. terörün odağı halin gelen bir partiye kapatmamak için uğraşmak zorlama olur. kapatmak değil.
  • Adana 01 23.06.2021 15:18
    Delikanlı geçinen Sedatoş. dağdaki teröriste bile malzeme verdin ya diyecek bir şey yok artık. biraz delikanlı ol diğer kabadayılar gibi yıllarca cezavin de yatmış Alaattin emmi gibi dik dur devletini milletini satma satılmışlık yap ma
  • Eninde Sonunda 23.06.2021 15:12
    yerli yabancı Türkiyemizi sömüren asalakların tek düşmanı var kahraman başkanımız Recep Tayyip Erdoğan....hepsine kök söktürüyor.... alayınız gelin...Devlet Bahçeli den de Allah razı olsun...
  • Bozkurt 23.06.2021 15:07
    İkinizi de sihayla ucuracagiz.