Tüm Yorumlar 67 Yorum Var
  • ADANALI ALİ 07.07.2021 09:12
    Vay kalleşler vaaayy..
  • Abdullah 07.07.2021 01:25
    O zaman neden bişey demedin. Rabbim sizlere fırsat vermesin...
  • papazz 06.07.2021 23:17
    böyle günah çıakrtan bi adam daha görümezsiniz :)))))))))
  • Tahsin 06.07.2021 22:20
    Abi siz de operasyon yapın.
  • murat 06.07.2021 22:03
    önce vatan sana helal olsun her şeyi iki kelimede özetlemişsin
  • Süleyman 06.07.2021 21:56
    Ulusalcı batı solcuları tasfiye ettiler milli solcular gitti,kaset kumpaslari ile PKK zihniyetli kişiler CHP ye sızdı, Canan Kaftancıoğlu gibi PKK kucağına oturmuş kişiler İstanbul gibi bir yerde CHP il başkanı olması en büyük gaflettir
  • Muşlu 06.07.2021 21:15
    CHP'nşn başında kim olduğu hiç önemli değil kim gelse CHP yüzde 22 alı CHP'li seçmen ambleme oy verir.
  • Yavuz 06.07.2021 21:11
    Chp yi %5 lik kirli bir grup yönetiyor. Gerisi yönettiğini sanıyor. Zaten kuruluş amacı vatan, millet, din, diyanet, anadolu düşmanlığı olan bir partiden ne beklenir
  • Vatansever 06.07.2021 21:08
    Bir ara televizyonlarda bir program vardı "Komedi Dükkanı" diye. Bence CHP ülkemizin "Komedi Partisi". Allah aşkına ülkeyi bunlar mı yönetecek. Gülesim geldi.
  • Orhan Öztürk 06.07.2021 20:51
    peki bunlar seçimde inceye oy vermediyse merala oy vermediyse kime verdiler.
  • önce VATAN..... 06.07.2021 20:42
    adamlar herşeyi itiraf ediyor ona öyle ama böyle ve hala ama hala bunların peşinden giderler! neden onların bir prensibi var bize yanaşin kazanın BAL TUTAN PARMAGINI YALAR misali bile bile verirler bal yalamak için beleş para kazanmak beleş yaşamak işte bütün mesele bu. dip not =kılıçdaroğlu imamoğlu ve diğerleri de çıkıp deseni bize oy vermeyin biz bu ülkeyi perişan eder satarız..... emin olunki gene oy verirler.......bal yemek icin..
  • Mahfuz 06.07.2021 20:36
    İddia edyorum 2023 seçimlerine giderken daha neler çıkacak neler.... İttifak dağılacak ve CHP diye bir parti klmayacak.
  • HIDIR BUDUR 06.07.2021 20:32
    Sevgili Şaban SEVİNÇ ...Körü körüne CHP tellalığı yapmaktan vazgeçip doğruları konuşmaya başladı...
  • mustafa 06.07.2021 20:24
    Muharremde feraset yok ki.Bay kemal "gel bakim muharrem" dediğinde ne yapmak istediği belli etti.Muharrem İlkokul çocuğu gibi koştu elini öptü(mecazen)
  • Dursun 06.07.2021 20:17
    chp de iktidar hevesi yok. Allah cc chp yi bu ülkede iktidara getirmesin satarlar vallaha ülkeyi zaten kılıçoğlundada liderlik vasfı yok bırakın boş boş konuşsun başka bişey bilmezki cahal !