Tüm Yorumlar 19 Yorum Var
  • Melih 11.07.2021 13:06
    Okumak cehaleti örtermiş
  • Meltem 11.07.2021 09:52
    S.G.yi tebrik ediyorum ediyorum denetleme yaptigi icin.Ama S.K. ile kavgasinsa kim hakli kim haksiz bilemeyiz tabiki Dogrusunu Allahc.c. bilir.
  • Mustafa 11.07.2021 09:21
    Helal olsun denetim yapan doktorun yanındayız.
  • AKINCI KASTAMONU 11.07.2021 09:17
    ALLAH cc hz bu ümmeti muhammed İLİM İRFAN GÜZEL AHLAK VE FAZİLET VERSİN İNŞAALLAH vee şEYTANIN ŞERRİNDEN NEFSİN ŞERİNDEN HİFZU EMİN EYLESİN İNŞAALLAH
  • 3659 11.07.2021 08:16
    Vay be gerçekten denetimde görevini yapan birisine şahit olduk.Şükür.sayın S.G. hocam lütfen bu şekilde devam et senin gibilere ihtiyaç var.Devlet hastanesindeki çoğu Doktorlar kral gibi.
  • Selim 11.07.2021 08:02
    Doktorlar içinde bulundukları toplumdan çıkıyorlar...
  • Yolcu 11.07.2021 03:22
    Bakıyorum doktorlar için hoş olmayan ifade ve söz edenler var, unutmayalım onların da insan olduğunu ve her gün sizin gibi kaç tane hanzo ile uğraştığını, kolay mı sanıyorsunuz
  • taner 11.07.2021 03:08
    doktor düşmanları hemen çıkıvermisler.hangi meslek grubunda problem yok acaba. doktorlar mükemmel insanlar olmak zorunda mı.siz olun da mükemmel olun goreyim sizi.
  • Gölge 11.07.2021 02:02
    Her ikiside sağlık çalışanına saldırmaktan tutuklansın
  • Devlet 11.07.2021 01:57
    Ee tutuklayin hekimlere kalkan eller ....
  • Birgarip 11.07.2021 01:54
    Her baş hekim görevini takip ettimi , bazları rahatsız oluyor .her amir altındakilere kontrol etmeli.
  • harun 11.07.2021 01:35
    ingilterede ilk vuran mahkemeyi kaybeder. burada da öyle olsa iyi olurdu.
  • özkan 11.07.2021 01:31
    doktorlar sanki patron sanıyorlar kendilerini.iş saati iş yapıcaksın.ben nasıl sabah 8 de iş alıp işimi paydos saati bırakıyorsam doktorlarda öyle yapacak.kapı önünde hastalar birikmiş beklerken iş saati kafede keyif yapamazsın dersen üstüne birde sana atarlanır.sonra dersin bizim paramızla maaş alıyor o da gider şikayet eder seni.birde üstüne halkda seni kötüler sosyal medyada.herneyse gerçi birçok kişi kendini hep ayrıcalıklı zannediyor bu memlekette
  • ali.k 11.07.2021 01:16
    beni türk doktorlarına emanet ediniz !!!
  • Mahallenin Delisi 11.07.2021 00:48
    Vatandaşın niye doktor dövdüğünü anladınız mı şımarık kendini bişey sanan egoist mahlukatlar