Tüm Yorumlar 47 Yorum Var
  • Başka 13.07.2021 09:45
    Altay Tankı Seri üretimine Ne oldu .??? Aynı Hikaye olmasın .!!
  • Vay bee 13.07.2021 09:43
    Seçimler için iktidar olmak için Başka Ne olacaktı ki .???
  • 68 Aksaray 13.07.2021 09:09
    Helal Maşaallah Olsunda bizim olsun tenekeden olsun ama kendimizin olsun ....
  • ABDÜLHAMİD 13.07.2021 08:57
    BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM. İNŞAALLAH DAHA GÜZEL ŞEYLER YAPILIR. Amin
  • Hey MaşALLAH 13.07.2021 00:43
    Mübarek olsun kendi göbeğimizi kendimiz kesmezsek onların komisi oluruz
  • saka 13.07.2021 00:41
    şükür kendi firmalarımız imza atıyor yabancı yok Pakistan dahi olsa güvenmeyin abd'bin kontrolünde bir ülke nüükleerini abd den onay ilealan bir ülke kendi silahlarımızın bilgisini paylaşmayalım sonra Güvendik güvenimiz boşa çıktı dememeliyiz
  • Selwn 13.07.2021 00:10
    Bayraktar tb2 ve damat tek başına bir sebeptir Erdoğan ı sevmem için. Yıllardır çözülemeyen problemler bir bir çözülüyor. Ülkem insanı herşeyi çok iyi anladı, chp ve ekremi bir dahaki sandıkta yerin dibine gömecez.
  • Vatansever 55 13.07.2021 00:02
    Ülkemizin çalışkan, fedakar, kahraman, güzel insanları Allah sizlerden razı olsun. Sizinle gurur duyuyoruz. Rabbim yar ve yardımcınız olsun.
  • artvinli. 12.07.2021 21:49
    Abd ve avrupanın o kadar silah yaptırımı varki, milli silahları yapmasaydık, pkk ya bile atacak mermimiz olmazdı.
  • CAN BAR 12.07.2021 21:40
    O kadar planlı bir yıpratma kampanyası varki çalıştığım fabrika milyon dolarlar kazanıyor ana işçisini bunaltıyor ve süründürüyor Oysaki 7/24 REİS e küfür edip duruyor öyleki kanada da pkuyan yeğenini bile kısa çalışma kapsamına alıyor Bence fabrikatörler işçikerine biraz yüksek maaş verseler toplum da bu kadar gerginlik olmaz BÜTÜN GÜRUH topluca REİS e düşman .ne kadar garip varsa sırf ALLAH için REİS in tanında gerisi düşman
  • Mahmut tekdal 12.07.2021 21:36
    Hava savunma sistemi, savaş gemileri, deniz altı, kara kara, hava kara, füzeleri, elektronik harp sistemleri, kısaca kara, hava, deniz tüm platformlarda çok hızlı bir şekilde yerlileşiyor muadillerinden üstün üzelliklere sahip pek çok silah, sistem, sensör ve mühimatları. Değerli yurttaşlarım tüm bunların akamete uğramasını istemiyorsanız reise, cumhur ittifakına sahip çıkın. Batı erdoğanı devirecez derken korktukları bu işte milli yerli sav. San. bağımsızlık oluyor olması. Sözde millet ittifaki chp, ip, hdp nin olası iktidarında tüm bu kazanımlar yok edilecektir.
  • Ustad 12.07.2021 21:23
    Reise oy vermem için savunma sanayinde yapılan işler yeterde artar bile ...