Tüm Yorumlar 226 Yorum Var
  • İzmirli 28.07.2021 15:36
    Ürün kendisi oluyor. Hem de çakma ürün. Yanlış söylemiş.
  • zeki01 27.07.2021 23:15
    sözüme yazık bu çirkefler için ayırdığım zamana yazık.!!!!???##₺₺&&__-+())/@#₺₺
  • meltem 27.07.2021 22:42
    gericiler, bağnazlar, yobazlar, insanlık düşmanılar...bi cacık olmaz, kalpleri kararmış...
  • Adnan 27.07.2021 22:39
    Halt tv takipçileri sanırım sırtı dönük seyrediyor.İçlerinin karanlığı dışa vurmuş.İnsan kalbi ile güzelleşir,kalp güzelliği dil güzeliğinle tamamlanır.Kalp kara dil kara sonuç kapkara
  • Kara haso 27.07.2021 22:27
    Bunları Sırbistan'a gönder kabul etmezler çünkü hain bir doğruya doğru demezmi insafsızlar
  • Asım 27.07.2021 22:17
    Bunları buraya koyanlar da bunlar gibidir yazıyorum, daha tiksindirici bir benzetme bulamıyorum.
  • medo 27.07.2021 22:16
    Ben bunlara baktığımda şunu görüyorum. Sanki şeytan TV kanalı kurmuş ve kendi adamlarından bazılarını sunucu yapmış. Konuk diye de müritlerinden her gün birkaçını ekrana çıkarıyor. Olsa olsa bu şekildedir. Yoksa yedi yirmi dört bu ülkeye, bu ülkenin değerlerine, İslam'a saldırmaya ben başka bir izah getiremiyorum. Çünki bir insanın kendi vatanına bu kadar ihaneti midesi kaldırmaz.
  • yılmaz 27.07.2021 21:50
    Görevlerini yapıyor..Dışardan paranı alırsan oranın emirlerini uygularsın..Sunucunun karşısındaki kadın bir programda biz de kısa çalışma ödeneği alıyoruz..Bütün gün çalışıyoruz farkı patron elden veriyor demişti.Şuna yanıyorum ki devletimiz dışardan fonlanan, ülke yararına hayırlı bir sözü olmayan bu insamlara devletimiz kısa çalışma ödeneği veriyor.
  • Muammer 27.07.2021 21:35
    Keşke sizi kabul eden olsa da sizi ihraç ederek kurtulmuş olsak.Ahlak yoksunları.
  • ayyıldız 27.07.2021 21:28
    yüzlerinde nur varm iyi bakın.... nursuzlar...
  • Miroğlu 27.07.2021 21:24
    Artık kapatsın rütük bu şer yuvasını
  • Ertuğrul 27.07.2021 21:23
    Sizler mehmetçiğin kılı nın değeri kadar bile olamazsınız. Lağım kokan ağızlarınızla benim mehmetçiğime laf söyleyemizsiniz. İslam düşmanlığı kalplerinizde o kadar büyük ki şeytanla yatıp şeytanla kalkıyorsunuz ama kendinizi cennette görüyorsunuz. O kadar beyinleriniz körelmiş ki ağzınızdan çıkan kelimelerin bile ne manaya geldiğini anlayamacak kadar cahilsiniz. Rabbim sizleri Kahhar ismiyle kahretsin. Sizin gibiler için yaşasın cehennem.
  • Komando 27.07.2021 21:23
    Lânet olsun sizin gibi kokanalara...