Tüm Yorumlar 27 Yorum Var
  • ali 03.08.2021 09:26
    orman dunyanın oksıjenıdir herkes için nefes kaynagıdır onu yakmak akıl karı degıl
  • Mustafa 03.08.2021 08:23
    ALLAHIM sen yardım et neolur
  • Gagoş 02.08.2021 23:21
    Bizde ormanı yakanları yakmak istiyoruz
  • Ben o 02.08.2021 22:47
    Pkklı ve şakşakçıları yorum yapmayın susun ve izleyin sevinmek ve üzülmek vicdanınıza kalmış
  • Mgl 02.08.2021 22:39
    Ne yaparsanız yapın elden bir şey gelmiyor,sırf Türkiyede degil abd'de ve başka gelişmiş yerlerde dahil böyle, avusyralyada gecen sene orman bitti nerdeyse... rüzgarın hızlı olması malesef yangınların kontrol altına alınmasını zorlaştırıyor,ya orman bitiyor,ya ucu denize boşluga cıkıyor öyle kontrol altına alınabiliyor,kimse kimseyi suçlamasın,yara hepimizin yarası,birbirimizi suclayarak ne kazanacagız.
  • IYI 02.08.2021 22:15
    Daha önce parselleme yapılıp geniş ve yanları set olan yangın yolları yapılmassa bu yangın sönmez .Hava sıcaklığı ve rüzgarın etkisiyle yayılır gider.Ucak helikopter hikaye iş makinalarıyla yangının ulaşmadiği yerden genis yollar yapılması lazım.En hızlı çözüm ülkemizdede cok sayida işmakinası var.Rüzgarda ve yüksek hava sıcaklığında hangi ucak sondürecek bu yangınları merak ediyorum.150 200 ucaklık bir filo ile belki.
  • Elif 02.08.2021 21:49
    İdam istiyoruz
  • İdam şart 02.08.2021 21:12
    HDPKK yı kapatıp mensuplarını taraftarlarını müebbet hapis cezası vereceksin….. O zaman Türkiye cennet olur
  • hasan 02.08.2021 20:13
    bu kanunlar ile ne terör biter nede ülkede huzur olurr.
  • aykut 02.08.2021 20:11
    yangın etrafı çembere alınarak traşlama yapsınlar yani aralarında boşluk bırakmaları lazım...
  • aykut 02.08.2021 20:10
    neden etrafı traslama yapılmıyor neden??? yangının etrafı traslama yapılarak kontrol alınamazmı??
  • Kozanlı 02.08.2021 19:59
    Hanedeki 1 oyumuz hdp ye diyen zihniyet, bu sizin eserinizdir!
  • kerrar 02.08.2021 19:51
    çam ağacı dikmeyin zeytin dikin benzinden farkı yok çamın