Tüm Yorumlar 63 Yorum Var
  • soner 03.08.2021 20:02
    ağaçların arasında torpil bulunduğu söylenmişti. patlayanlar kozalak mı torpil mi. sabotaj ihtimali her zaman düşünülmeli
  • Hasan 03.08.2021 19:24
    Yanan ormanların yerıne çam agacına alternatıf agaç dıkılmeli.
  • nacre 03.08.2021 12:35
    bu yangini cikartanlarin hayvan böcek börtünün ölümüne sebep olanlarin Allah cezasini versin Allaha havale ediyoruz
  • erdal 03.08.2021 12:23
    kim demiş kozalaklar patlamaz diye.. hem de öyle bir patlar ve uçar ki... ne olduğunu anlamadan 20-50 mt. aralığında başka bir alana düşer ve yeni bir tutuşmaya yol açar.. toprak seviyesindeki kurumuş otlarda tam bir benzin misalidir.. Rabbim tez vakitte bu afetten kurtulmayı nasip etsin inşallah.. Rabbim, söndürme işlerinde görev yapan tüm görevlilerin yardımcısı olsun inşallah.. Aminn..
  • hüseyin 03.08.2021 11:52
    yerine kesinlikle zeytin ağacı dikilmeli
  • kadir 03.08.2021 10:38
    ortalikta oyle yanlis bilgiler dolasiyor ki hayretle izliyoruz kozalaklar patlamaz icinde acilmamis cam fistigi kalmissa misir gibi patlar cam fistigi patlar kozalak patlamaz dogasi geregi butun cam fistiklari olgunlastiginda catlar catlamamis olan dis etkenle olgunlasmadan dalindan dusmus olandir goruntulerde yanan bolgede bir tane cam yok mese ve cinar var o bolge cam ormani bolgesi degil.
  • Said 03.08.2021 09:49
    Allah cehennem azabından, narından korusun.
  • ramazan ersoy 03.08.2021 09:20
    lütfen yanan çamların yerine zeytin veyaharnup ağacı dikilsinhem ekonomik degeri olur hemdeçam ağacı gibi kolay yanmaz
  • Pilot TSK 03.08.2021 00:25
    Akıl ! Bilmediğin konulara yorum yazma !
  • Akıl 02.08.2021 23:38
    Askeri helikopterlere 5 tonluk polyester depo takmak bu kadar mı zor
  • misafir 02.08.2021 23:31
    Yanmayan ağaç türü mü var? Her toprakta her ağaç yetişir mi? Her ağacın su ihtiyacı aynı mı? Bilmeden etmeden konuşmak yerine, iki kurala dikkat edilmesi gerekir. Orman güvenliği ile önceden gözetleme ve tedbir alırsın? Anında bildirir hızla söndürürsün. Ya zamanında görülmüyor ya zamanında söndürülmüyor. İki büyük hata dururken kozalak zeytin meytin konuşmakla çözülmez bu iş.
  • Hans 02.08.2021 23:28
    Taner herkez senin gibi akilliysa vallahi yandık yaw.? Biri şu cahala söylesin çam ağacı kadar hızlı ve çok okjijen üreten ağaç varmiymis...?
  • Misak-ı Milli 02.08.2021 23:25
    Çam ekilmesin o zaman. Çam ekimi yasaklansın. Meşe ve türevleri ekilsin. Ihlamur, Ceviz gibi insanlarımızın faydalanacağı ekonomiye katkı sağlayacak ağaçlar ekilsin..
  • dostt birt 02.08.2021 23:19
    artik çam ekmeyelim başka bir ağaç bulalım yangına sebep olmayan ağaç türü yeniden çam ekiyoruz yine aynı şeyleri yaşıyoruz. ziraat mühendislerimiz farklı farklı ağaçlari dikmeyi bilirler orman bakanlığında ağaç yetiştiriciliği alanı varsa artık değişik sistem bulunmalı yangınlara sebebiyet veren unsurlarda artık minimum olmalı
  • İlhan Can 02.08.2021 23:19
    Çam kozalakları odun kömürü gibi uzun süre için için yanar. Allah yardımcımız olsun. Yangını söndürmeye çalışanlara güç-kuvvet versin. Kendi katından da bir rahmet indirsin üzerimize. Amin.