Tüm Yorumlar 91 Yorum Var
  • fuzul 05.08.2021 18:05
    Namerd olduğunu söylemek için körlüğünü kullanmış.. helikoter görse de aynı..
  • Alo 05.08.2021 13:50
    Yok şaşırmadık siz gorsenizde görmedim dersiniz
  • Meriç 05.08.2021 13:44
    Ne demişti cahapenin bu zatı muhteremi hatirlayin, Ak parti dünyanin en iyi işinide yapsa biz karşiyiz
  • Türkiye 05.08.2021 13:42
    Engin altay gerçek kimliğini açıklamış. Ağzına sağlık REİS...
  • Meriç 05.08.2021 13:41
    Bir ülkede insanlar evlerinde camilerde rahatça Kuran-i Kerim okuyup ibadetini özgürce yapabiliyorsa buna rağmen o ülkenin yöneticilerine liderine iftira atiliyor pervasizca saldiriyor iseler bilinki orda FİTNE vardir (Hz. ÖMER R.A.)
  • meraci83 05.08.2021 13:41
    Şimdi bir sürü izansız ve hadsiz Reis e edepsizlik ve ver yansın edecek. Lakin Reis olması gerekli bir cevabı tamda layık olan muhatabına vermiş. Cevabını eksiksiz ve istisnasız destekliyorum.
  • Nadir 05.08.2021 13:11
    Bunlar olduğu müddetçe düşmana gerek yok bunlar zaten gerekli düşmanlık hainlik vena mertliği yapıyorlar ağızlarıyla da ikrar ediyorlar
  • Mahallenin Delisi 05.08.2021 13:09
    bu asîl Türk milleti ihtiyariyle o partiyi kat'iyyen iktidara getirmeyecek. Çünkü Halk Partisi iktidara gelecek olursa, komünist kuvveti aynı partinin altında bu vatana hâkim olacaktır. Bediüzzaman Said Nursi
  • Sakaryalı Mustafa 05.08.2021 13:01
    Reis olmasa 1960-70-80-90 lar gibi olurduk.Yokluk, sefalet.
  • Doğrucu Davut 05.08.2021 12:51
    Şimdi daha iyi anlıyor ve kendimi tebrik ediyorum. İyiki chp denilen zihniyeti terk etmişim Daha önce vermiş olduğum oylar yüzünden Allah beni affetsin inşallah.
  • vatandaş kazım 05.08.2021 12:46
    Milli olmayan ,terör v teröristlerle kolkola gezen millete düşmanlık yapan Atatürkün arkasına sığınıp zırhına bürünen bu devlet düşmanlarının ,Atatürke ve ordumuza,polisimize,evlatlarımızaiormanlarımıza ,diyarbakır çukur siyasetine yataklık yapan CHP Kapatılsın ,ortada Vallahi sorun Kalmaz Şu anki CHP nin içindeki HDP ve Versiyonları Taşı kaldırınca darmadağan olan börtiler gibi gercek mecralarında toplanacaklardır.
  • 1878 05.08.2021 12:31
    vatandaş, az bile demiş. Sana da mı dokundu.
  • Fikri TÜRK 05.08.2021 12:23
    Allah senden razı olsun ellerinden öpüyorum. Allah'ım Recep Tayyip Erdoğan'ı koru ona düşman olanların ömürlerinden al ülkeye vatana millete hizmet edenlerin ömürlerine ver AMİN
  • Muşlu efe 05.08.2021 12:04
    Hayatım boyunca CHP’ye oy verirsem yada ortaklarına rabbim ellerimi koparsın
  • Objektif25 05.08.2021 11:26
    Bu chp de olmazsa bizi kim güldürecek ?