Tüm Yorumlar 53 Yorum Var
  • Vatandaş34 22.08.2021 21:22
    Belki birgün Allah hakkı için diyanet işleri başkanı deseki değerli müslüman kardeşlerim başımıza gelen bela ve musibet kendi yaptığımız kötülüklerden başımıza geliyo unutur yada hataya düşersek bizi sorumlu tutme bizi bağışla hepbirlikte tevbe edelim dese..buraya yazıyorum 1ay içinde ne salgın ne yangın ne virüs kalır..allahın izniyle.. ama o irade nerde adamlar faize fetva veriyosa daha ne diyelim
  • Nazif Şen 22.08.2021 00:23
    Sizin gibi yalancıların yalanlarını ortaya dökebilmek için olsa gerek...
  • Ruhsar Yakın 21.08.2021 23:31
    Bu herifi gördükçe ne diyorsa tersi diye bağırasım geliyor. Ayık gezmeyen, ilaç komisyon toplantılarına sarhoş gelen bu değil mi acaba? İlaç firmaları ile iş pişirmesi en muhtemel kişiler bunlar, hangi fikrine itimat edelim?
  • Vatandas 21.08.2021 22:47
    Hikaye anlatın bol bol
  • sedat 21.08.2021 22:23
    bu boş konuşuyor neden aşı olanlar daha fazla ölüyor. aşı ölümleri dürdurdu diyor, ingiltere’de ölenlerin %60 aşı olan kişiler. bu ne diyecek? vatana millete bu adamdan fayda yok. ilaç lobinin kuklası...
  • Fevzi 21.08.2021 20:56
    Okadar aşı oldular ama ölümlerde artı ve artmaya devam ediyor
  • zafer gülten 21.08.2021 20:39
    millet koyverdi kendini,maskeler çene altında hep,öyleki resmi görevliler bile zorunlu yerlerde takıyor.
  • Osman 21.08.2021 19:54
    Aşılanma arttığı halde ölüm oranı niye yüksek. Bunu anlata anlata herkesin dilinde tüy bitti. Aşı , hastalığa yakalananın daha kolay hastalığı atlatması için yani hayatta kalma olasılığı daha yüksek. Maske ve mesafe kurallarına uyulmazsa bilinçsizce kalabalık ortamlara gidilirse hasta olanlar sorumsuzca sağda solda gezerse olacağı budur. Bilmem anlatabildim mi ? Ama inanmayanlar işine gelmeyenler hem dert yanacaklar hemde sorumsuzluklarına devam edecekler. Bu devlet bu millet için daha ne yapsın. Kimse çamur atmasın. Suçu kendimizde arayalım.
  • Atakan Çelik 21.08.2021 18:48
    Fox'un gazıyla milleti olumsuzluğa sülüklü yor.Baska prof.yokmu?
  • Bir kadın 21.08.2021 18:08
    İki gündür kolum ,başim hatta kalbim ağrıyor .Neden?Üçüncü doz aşımı biyontek oldum İlk ikisinde hiç bişey olmamıştı.Biyontek resmen kalbimi ağrıttı.Bu aşının içinde ne olduğunu sormak istiyorum proflara?Benim hiç bir ilaca aşıya alerjim de yok.
  • Mustafa 21.08.2021 17:48
    Çoğumuzdan daha rahat daha popüler insanlar kendini kobay edip aşı vurdular.cumhurbaşkanı sağlık bakanı tramp biden merkel musk gibi dünya 5 milyara yakın aşı oldu sizlerin kafasındaki senaryo gerçekleşecekse dünya nufusu artık 1 milyarı bulmaz
  • ö.t 21.08.2021 17:44
    60 bin kişi deddiğiniz tariten buyana 40 bin kişi zaten hayatını kaybetti
  • a.colak 21.08.2021 17:22
    Hani bir doz yeterliydi ????????
  • Düşündürücü 21.08.2021 16:54
    Bu adam profosor bide aşı olan covid olmuyomu bulaştırmıyomu. Gecen sene bu gün vaka sayısı 1204 vefat 20. bu sene cogunluk aşılı bu gün vaka sayısı 19.918 vefat sayısı 204. Gecen seneden vefat 10 kat vaka 20 kat fazla ee bu aşı şimdi bizi koruyormu yoksa hasta edip ölüm oraninı arttırıyormu. Hani bu aşilar deltaya karşida koruyordu veriler proflugunuzu yanıltıyo. Bence bu adamı muatap alıp ekranlarda konusturmayın ünlu oldu covid sayesinde