Tüm Yorumlar 45 Yorum Var
  • Yorgun Yorumcu 23.08.2021 22:48
    milletvekilinden tut en alta kadar in, kimsenin kimseye saygısı sevgisi kalmamış, herkes atarlı herkes sinirli, memlekette sıkıntı büyük, kuralsızlık adaletsizlik dizboyu olunca bu olaylar kaçınılmaz, lafa gelince mangalda kül kalmaz, sorsan avrupa bizi kıskanıyor.
  • ömer 23.08.2021 22:27
    yaziklar olsun polislerede yaziklar olsun resmen izliyorlar hic bir sey yapmiyorlar
  • =_=(1453)=_= 23.08.2021 22:00
    Bu hastahanede hemşire hanıma saldıran devletin malınazarar veren ayı muhakkak ege bölgesinde çıkan orman yangınların dan dolayı kaçan ayılardan birisi ola bilir bu hayvan derhal sağlam bir kafese konulmalı aksi taktirde yine saldıra bilir.
  • mert 23.08.2021 21:58
    polis sanki polis degilde seyirci almanyada böyler birsey olsa aninda SIKARLAR beynine
  • biraz eleştiri 23.08.2021 21:43
    bence sağlıkçılar somurtkan olduğu için olmuştur. gülerek çalımalılar bence sağlıkçılara ceza verilmeli
  • vatandaş 23.08.2021 21:09
    canınız kıymetliyse okadar kendiniz tedavi edeydiniz bunlara enaz 6 yada 7 yıl verecen yatacaklar içerde
  • İnsan 23.08.2021 18:13
    Yazıklar olsun.
  • Sağlıkçım 23.08.2021 18:12
    Aşı veya enjeksiyon can acıtır.Bunlar insanlıktan çıkmış.
  • mehmet 23.08.2021 17:42
    16 yaşında bebek herhalde kolu acımış,nasıl hainliktir bu devlet malına zarar vermek,çalışanları darp etmek çok ilginç,devlet böyle insanlara hizmeti paralı yapacak bundan sonra hangi hastaneye giderse paralı hizmet vermeli
  • Sivaslı 23.08.2021 17:05
    Kayserideyim adamların ismini verin burdan gerekeni yapıyım.
  • ŞABAN 23.08.2021 16:56
    BENCE GÜVENLİKCİLERİN İŞİNE SON VERSİNLER... BOSTAN KORKULUĞU GİBİ BEKLİYOR... YA POLİSLER LOCADAKİ SEYİRCİ GİBİ BAKIYOR.... HEPSİNE YAZIKLAR OLSUN ..İKİ TANE YERLEŞTİREMİYORMUSUN...GİT EVİNDE OTUR.... ayırmaya çalışacağına saldıranlara yerleştşrsene
  • vatandas 23.08.2021 16:51
    yaa polis memuru sen nasil polisin bir kere ?????? orda bu magandalari yere yatirip kelepce takamadin mi???? bu adamlar senden cesaret aliyor iste ...avrupada öyle göremeszin ...Adam bir kere bir denesin ..hemen yere yatirilir ,kelepce takilir ...türkiye tam maganda ülkesi ...polis bile karismiyor hayret vallah
  • alaattin 23.08.2021 15:58
    alıştık artık bu haberlere.herşey sıradan oldu.benim güzel ülkem teksasa döndü.canı sıkılan morali bozuk olan.strese giren kafayı bulan istediğini istediği şekilde istediği zaman hiç tereddüt etmeden vuruyor kırıyor döküyor herşey serbes.nede olsa adli kontrol serbesliği var.sokaklar suç dosyası kabarık serserilerle dolu.vay namuslu vatandaşların haline.vayki ne vay.
  • Nizam 23.08.2021 15:57
    Bazen insani olmayan bir şekilde hasta bakılıyor bir an öce tiktok yayını açacaklar ya. Sağlıkta şiddet tek taraflı değildir. Ben kendim yaşadım aynı durumu, oflaya poflaya iğne yaptı uyarınca da sağlıkta şiddet var diye bağır çağır haklı çıkmaya çalıştı.Kadro olayını devlet tüm kamu kurum kuruluşlardan kaldırmalı.
  • Mizah 23.08.2021 15:18
    Ömür boyu parasız sağlık hizmeti almasını yasaklayın.