Tüm Yorumlar 450 Yorum Var
  • Vatandaş 02.09.2021 18:48
    Abd de incile el koyarak yemin etmeyi normal karşılayanlar , burada yapılan duadan niye rahatsız olur ki? Müslüman ülkesi değil miyiz?
  • üniversiteli 02.09.2021 15:22
    Eeee tabi. şampanyalarla açılsaydı çağdaşlık olacaktı. şimdi sorsalar ben de müslümanın diyecek. hadı ordan .
  • Türkiye 02.09.2021 15:08
    Ey okumuş karacahil bilmezmizin Biz düşmana Allah Alah diye saldırır, Maraşta başörtüsüne uzanan fransızı alnının ortasından vurur, Ezan dinmesin, Al bayrak inmesin diye yaşarız. senin güya çağdaş gavur beyinciğin çağlar üstü davayı ve gayeyi anlamaz.
  • can doğru 02.09.2021 14:29
    Maşallah büyük bir yerleşke içerisinde bir cami olsaydı dahada harika olurdu .Aslında yargıtay başkanı cami talep ede bilir İnşallah camide yapılır.
  • misafir 02.09.2021 14:28
    Bina yapılmış da yeni açılıyormuş gibi görünüyorsa bilmem ama kuran yeryüzünde okunacak en güzel kitaptır sana çok tavsiye ederim başından sonuna oku bir daha oku bir daha oku sen de dua et ben üç kez okudum yine okuyorum ama anlayarak oku sen niye böyle ön yargılısın Telem manastırındaki talebeler gibi ortaçağın izbe yerlerinde kalmışsın.
  • NİHAT OCAK 02.09.2021 14:26
    geberince islam muamelesi gören kel aynaklar geberince ne işiniz camide
  • Vahap 02.09.2021 14:24
    Adam Atatürk der Atatürk 'ten haberi yok. İnanç desen hakgetire, dertleri laiklik değil din düşmanlığı.
  • 49MUŞ 02.09.2021 14:23
    Nasıl kendi renklerini belli ediyorlar, din düşmanları, Türkiye düşmanları batının piyonları ama boş yere çırpınıyorsunuz, Allah ın izniyle Allah katında bu ülkenin kaderi ne ise onu yaşayacaksınız buna hiç kimsenin engel olamayacağını göreceksiniz.
  • Ben 02.09.2021 14:22
    ULAN DANGALAK HERİF, İSLAMIN ORTAĞI VARMI Kİ ORTAÇAĞ RİTÜELİ DİYE DAMGALIYORSUN..Ortaçağ sadece avrupa için vardır.. mesela büyücülük yapan kadınları cadı diye yakıyorlardı...tarihten haberin yok ezbere sallıyorsun.. Bu milletde seni gazeteci zannediyor.. SOYTARI SENİ...