Tüm Yorumlar 432 Yorum Var
  • Şükran 29.09.2021 22:34
    Sayın cumhurbaşkanım zamanında sizi bakan yapmakla büyük hata yapmış Ertuğrul Günay hala CHP zihniyetiyle PKK yı destekleyen bir kominist
  • yavuz 05.09.2021 06:47
    Müslüman Türk Halkını anlayamayan dinin den örfünden kültüründen km lerce uzakta olan chp zihniyetinin bizans vari düşünceleri Müslüman Türk olarak kaygı verici, Ciddiye almıyor, KINIYORUZ.
  • esven 05.09.2021 06:34
    Sizlerde o ruh güzelliği bulunmadığından, bunun ne anlama geldiğini anlayamazsınız.
  • Burakcan 05.09.2021 03:31
    Islama olan kininizde bogulun insallah. Bi bitmediniz be.
  • Ahmet 05.09.2021 03:11
    Madem o kadar insancıldın insanların ibadetinden sana ne biz inanmıyoruz duyamıyorlar böyle kiviriyorlar
  • Iceman 05.09.2021 02:58
    Bunu böyle…. Durumuna düşürmeleri ne kadar haklıymış.
  • tepki 05.09.2021 02:37
    bazi insanlar gørev yaptigi zaman kime hizmet ettikleri belli oluyor kilse yapalim desen hemen yapin der bunlar
  • Sebahattin 05.09.2021 02:31
    Arkadaşlar bu aralar din düşmanlığıni ayyuka çıkarıyorlar ve saflar ayrılıyor dikkat edelim yarın çok geç olmadan keşke demeden Salim kafayla karar alıp ilk seçimde bu din düşmanı guruhu tarihe gömelim gündelik sorunlar bu güruh gelince geçecek değil uzun vadeli düşünüp karar vermek lazim
  • fikret 05.09.2021 02:18
    allah cc iste kurban olduğum seni de orada daja fazla tutmadı senin gibi bir nasipsize zaten orayi ibadete açtırmak olmazdi zaten. rabbimiz yolunda gidenlerden eylesin, razi olacagi ameller islettirsin bizlere
  • Mavi yolcu 05.09.2021 00:29
    İbadetin nasıl yapılacağinı senden öğrenecek değiliž. Allah peygamberi aracılığı ile nasıl öğretti ise öyle ibatet ederiz. Biz Allah huzurunda eğiliriz secde ederiz . Ya siz kimler için egilirsiniz abd ve avrupanın uşağı olmuşsunuz YAZIKLAR OLSUN
  • Muhammet DADAŞ 05.09.2021 00:25
    Bre Cahil adam!!! Elbette İslamda bir çok ibadet vardır ve hepsininde yapılış şekli farklıdır. O Eğilip kalkma dediğin şeye rüku ve secde ... yapılan ibadete ise namaz denir.
  • Türk Genci 05.09.2021 00:25
    Namaz eğilip kalkmak değildir! Bu eski bakan da bunu çok iyi bilmektedir... amacı her zaman olduğu gibi bu vatanı sevenleri aşağılamak...kendileri kesinlikle bu vatana saygı be bağlılıkları yok...Bağlılıkları İslam düşmanlarına...
  • tirci 05.09.2021 00:03
    bunlar akp. dusmani olmak icin dinden ciktiklarindanda haberleri yok .
  • Cezmi 04.09.2021 23:43
    Bizim dinimizde namaz vazgeçilmez , sn günay sizin dininiz size , toplumumuza kendi dini rütiellerinizi dayatmaya çalışmayın ...hadi canım hadi kendi mabedinize...