Tüm Yorumlar 29 Yorum Var
  • FANİ YOLCU 08.09.2021 00:29
    Herkes REİS mi??? REİSİM olsaydı teyzemin ellerinden öper, hayır duasını da alırdı
  • iSYAN 07.09.2021 23:37
    Zaten şu protokol olayı külliyen saçmalık, nedir bu onlar lord biz avam onlar asizl zade biz ezikzade onlar sahip biz köle nefret ediyorum inanın ben o protokol uygulanan vali vsvs olsam teyzeCİM BUYRUN OTURUN DERDİM BİR SANDALYE CEKER OTURURDUM GÜVENLİK TAMSA HALKIN İCİNDE DURURDUM
  • ☪ Kürdüm ☪ 07.09.2021 20:47
    Aydın’ı düşman işgalinden kurturan tamda bu Teyzelerimizdir, Teyzelerimize karsi yapilanlar kabul yenilir yutulur nitelikte degildir, protokolde oturanlar asla affedilemez, siddetle kiniyorum çok ahlaksizca terbiyesizcedir ..... Ayşe ninemize sevgilrimizi iletiyor, Saygiyla Hürmetle ellerinden öpüyoruz... Allâh senden 84 milyon kez razi olsun iyiki varsin güzel Teyzem !!!! i love you ☪ Ayşe Tülü ☪
  • başkan 07.09.2021 19:28
    ben başkan olsam kaldırılmasına müsade etmezdim. çeker bir sandalye otururdum
  • Fırat 07.09.2021 19:20
    Yav niye kaldırıyorsunuz ki teyzemi. Bırakın otursun. Ne kaybedersiniz ki ?
  • YASİN 07.09.2021 18:57
    Teyze otursa, kimsenin birşeyi eksilmezdi. Vali Bey de teyze selam verdiğinde keşke bir tebessüm etseymiş.
  • ALİİİ 07.09.2021 18:55
    Bırakın OTURSUN NE OLACAK SANKİ YAŞLI İNSAN SONUÇTA YAZIK TEYZEYE OTURUNCA O KOLTUKTA KALIR DİYEMİ KORKUYORLAR ACABA ?????
  • aglot 07.09.2021 18:45
    makam hırsınız ne olacak sizin bilmiyorum.
  • ramazan arıcı 07.09.2021 18:44
    95 yaşındaki kadın rahatsız edilir mi? ben başkan olsam koltuğun yanına bir oturak kor ona otururur kadını rahatsız etmezdim.
  • ademali 07.09.2021 18:26
    Zihniyet bozuk olunca 85 lik kadını uzaklaştırıyorlar. Orada reis olsaydı koltuğuna kendi eliyle oturturdu. CHP zihniyetinin insana bakış açıı bu maalesef ama gençlere anlatamıyoruz. İlla bizden öncekiler gibi bu zihniyetin tokadın ı yiyecekler...
  • Efeler 07.09.2021 18:18
    Rezillik ,ben olsaydim birakin Teyzem otursun derdim.
  • ÇETİN 07.09.2021 17:23
    Sözde hizmetkarlar ön safta padişah koltuklarında, hizmet ettikleri arkada ayakta. Yazıklar olsun o ninemiz orda otursa ne olur. Sanki makamları ellerinden alınıyor..
  • Kurtuluş 07.09.2021 17:15
    Başkan için yetkililer arkadan bi sandalye getirmeleri çok mu zordu. Teyzeyi yerinden kaldırmak tam bir edepsizlik olmuş. Bunlar bu şekilde mi Millete hizmet ediyor.
  • fatma 07.09.2021 17:10
    otursaymış ne olur sanki neden kaldırmışlar ki başkanada yanına bir sandalye koysalarmış nineninde gönlü olurmuş