Tüm Yorumlar 29 Yorum Var
  • Ali 07.09.2021 17:03
    Niye orda otursa ne olurdu dünyanın sonumu gelirdi?
  • ethem 07.09.2021 16:57
    o koltuk zaten teyzenin hakkı koltuktan kaldırılması büyük haksızlık
  • Hakan 07.09.2021 16:54
    Yav bırak otursun, baskanı secende o kadının oyları ne var yaslı kadını huzursuz edıyorsunuz, baskanda 30 dk ayakta beklesın ölürmü, amma koltuk sevdalısı oldu mıllet ıyice
  • mustafa 07.09.2021 16:50
    Bir koltukta onun için koyaydınız oraya ne olurdu yani bir koltuğu çok mu gördünüz...
  • Kadim 07.09.2021 16:47
    Otursun ne olacak yani 92 yaşında birinin kalbini kırmaya değer mi belediye başkanı oturunca başı göğe mi erdi yani
  • sezayi 07.09.2021 16:44
    asırlık annemize yapılan yakışmadı.hiç genç varmı orada.yok.neden?koltuk koruma selam durma sevdası.
  • Ben 07.09.2021 16:42
    Yani, yaşlı kadını kaldıracaklarına, oradaki diğer koltuklarda oturan lardan biri yerini Belediye başkanına bırakıp geri çekilse ne olurdu? Kıyamet kopmazdı ya. Teyze oraya oturmak istemiş. Bir büyüğümüz, oturuvesin gari.
  • Serkan 07.09.2021 16:39
    Bunu bir ak partili baskan yapsaydi, neler neler soylenirdi, ne basliklar atilirdi, ne var otursin yasli anam, yazik gunah su yaptiklariniz, rezil insanlarsinizsizler
  • ali 07.09.2021 16:35
    bir sandalye verseydiniz otursaydı.
  • akkurt 07.09.2021 16:22
    bırak teyzeyi otursun ne olacak. amma koltuk meraklısıısnız al otur şimdi...
  • Öğrenci 07.09.2021 16:22
    Ben orada olsam bir koltuk daha çeker teyzenin yanına otururdum
  • A dayı 07.09.2021 16:20
    İtiş kakış nasıl bir iştir. Orda tören sonuna kadar otursa ne olur. Protokoldekilerde bu durumdan hoşlanmamış gibi. Ya Valinin tavrı ne büyüklük ve kibir. Vali bey o teyze ile ilgilen yarın senin sonun da öyle olmayacağının garantisi var mı. Orada oturanların hepsinin tavrı aynı. Belediye başkanı o teyze senin yerinde otursa sen de bir sandalye ile yanına otursan işte o zaman belediye başkanı olurdun.
  • Bekir 07.09.2021 16:20
    Koltuk gönülden kıymetli olmuş bir koltuk daha konsa iyi olurdu...