Tüm Yorumlar 181 Yorum Var
  • Evet 13.09.2021 16:11
    Yine muhalefet içinde em samimi olanı Davutoğlu.
  • sezayi 13.09.2021 16:06
    hdp kapatılsınmı ? o başka konu.destek veriyor hdp ittifakına o başka konu.sen nerede yaşıyorsun serok ahmet.o başka konu dediğin hadiseler anne vicdanlarını yoksaymadır.seninde annen var.evledın var anne olmadığın için başka konu de geç.de git o çadırdan.konjoktür adamı.
  • yahya 13.09.2021 16:03
    ak partiye ihanet et. halk böyle senin dersini verir
  • Tekin KARATEKİN 13.09.2021 14:53
    Yazıklar olsun! 1. Bütün vatandaşların derdini, sıkıntısını, tavsiye ve arzularını teker teker dinlersiniz. 2. Dinlerken sâkin davranır, kimsenin sözünü kesmez, kimseye fırça atmazsınız. 3. Eğer cevap vermeyi düşünüyorsanız; herkesi dinledikten sonra, herkese hitâp eden bir konuşma yaparsınız. Vatandaşla polemiğe girmezsiniz. 4. Bu konuşma esnasında kimsenin kalbini kırmayacak şekilde gerekli gördüğünüz cevapları verirsiniz. 5. Berâber siyâset yaptığınız arkadaşlarınızı bir kenara atıp sürekli olarak; "BEN, BEN, BEN!!!" diyerek egoistlik yapmazsınız.
  • Cihangir 13.09.2021 14:51
    Başbakanlığı döneminde yapmışmış. Seni kim başbakan yaptı. Reis de hata yapıyor. Bunlara makam veriyor sonra kendilerini nimet zannediyorlar.
  • Fatih 13.09.2021 14:44
    Hala, HDP ye iki çift laf edemiyor. Kesin bir dille kınayamıyor. Zillet ittifakının derdinde. Yazıklar olsun, yuh olsun. Böyle bir şahıs Reis sayesinde Başbakanlık yaptı. Şimdi arkadan hançerliyor. Mide bulandırıcı karakterlerden bıktık.
  • bekir cizmeci 13.09.2021 14:43
    Haksiz olanlar milletle tartisirlar.
  • FİKRET 13.09.2021 14:42
    Seni kim tanırdı Recep Tayyip Erdoğan olmasaydı.
  • Ahmet 13.09.2021 13:58
    Nasıl bir adam bu
  • mesut dilken 13.09.2021 13:40
    serok ahmet 765 gün sonra gelmiş evlatlarını bekleyen anne ve babaların yanına elbette manidar hdp kapatılmasın demek bu anne ve babalar yutarmı bu siyasi numaraları samimi ol ahmet davutoğlu vatandaş herşeyin farkında tek çare samimi siyasilerin yorumları ve duruşlarıdır
  • mesut dilken 13.09.2021 13:40
    serok ahmet 765 gün sonra gelmiş evlatlarını bekleyen anne ve babaların yanına elbette manidar hdp kapatılmasın demek bu anne ve babalar yutarmı bu siyasi numaraları samimi ol ahmet davutoğlu vatandaş herşeyin farkında tek çare samimi siyasilerin yorumları ve duruşlarıdır
  • ESE 13.09.2021 13:39
    Senden iyi provokotör yoktur....
  • yiğido 13.09.2021 13:05
    Ahmet Davutoğlu, ziyarete mi geldin İnsanlarla kavga yapmaya mı geldin?
  • Ahmet 13.09.2021 13:05
    Yazık serok amet hoca; vatandaşa bağırıyorsun, bir yumruk vurmadığın kaldı. Kendini zor tuttuğunun farkındayız. Bu ülke size emanet edilemeyecek kadar değerlidir.
  • AKP 13.09.2021 12:59
    Helal kardesim. ALLAH YARDIMCIN OLSUN