Tüm Yorumlar 51 Yorum Var
  • Yolcu72 15.09.2021 20:21
    Diyecek söz bulamadım vallahi...
  • Halid Dazkırı 15.09.2021 19:52
    anneye çok yüklenmeyin, memlekette çok zor durumda insan var ve kafalar çok yorgun. diğer çocuk markete gidip dağıtacak diye endişesinden bebek arabasını unutmuş belli ki.
  • muratbey 15.09.2021 18:15
    eline bir sopa alacan anneyi eşek sudan gelene kadar döveceksin
  • aynur 15.09.2021 16:51
    ben anlamıyorum bu anneleri bu kadar nasıl basiertsiz olur insan. birde öylece firene bile basmadan bırakıyor.
  • Serhan 15.09.2021 16:49
    Buradan tek sonuç çıkıyor, Bebeğin vadesi gelmemiş. O kadar yüksekten normal insan düşse en iyi ihtimalle bir iki kemiği kırılır. Ayrıca o duvarın etrafına çit ya da korkuluk yapmayan bina yönetimi de yüksek oranda suçlu durumda.
  • mazotçi 15.09.2021 16:41
    neden korkuluk demiri yok orada
  • alm 15.09.2021 16:27
    Anne tabiki suclu, bebek arabasinda neden fren yok, o binanin cevresi neden emniyete alinmamis? Herkes suclu !
  • zeki 15.09.2021 16:27
    Bir devlet "çocuğun yüksek menfaatini" gözetiyor. Alın bu kadının elinden o çocuğuda görelim. Ama olur mu? Anne gayri ahlaki davranışlarda bulunsa bile boşanmada çocuk anneye veriliyor, yetmiyor bosanmış ailede anne çocuğa verildiyse ve anne öldüyse öz babanın çocuğun velayetini almak için dava açması gerekiyor... kimin menfaatini koruyorsunuz siz?
  • Arkut 15.09.2021 16:13
    yapma kardeşim o alışverişi yapma, 10 aylı yavrucağızı dışarda bırakmak ne demek, birisi alıp götürse ne yapacaksın, büyük sorumsuzluk lakin Rabbim korumuş..
  • HATTİLİ 15.09.2021 16:10
    kent dediğin düz alanda kurulur. dağ tepeden kent olmaz...
  • Rıza 15.09.2021 16:05
    Kadınların bir kısmında 4 tekerli araçları kullanma becerisi konusunda genel bir eksiklik görülüyor.
  • john 15.09.2021 15:33
    iste bakin siz otomobili de böyle kullaniyorsunuz. bu yüzden payton dan ileri gitmeyin. böyle seyler tekerinizde yok.
  • X999 15.09.2021 15:03
    Allah korumuş.