Tüm Yorumlar 61 Yorum Var
  • Deniz 17.09.2021 07:10
    Demekki olası bir savaşta trenler açık hedef.
  • Dalgıç 17.09.2021 00:35
    Amerikanın ezeli ve ebedi düşmanı.kuzey koreyi tebrik ve takdir ediyorum.kuzeyliler emperyalizmin önünde set gibidirler.giyim kuşam fast food v.s. peki hangi müslüman ülke amerikayla kanlı bıçaklı hepsi kanka hepsi stocolhm sendrom'lu
  • İhsan 16.09.2021 22:37
    Sacmalamislar elektrik hattı varken nasıl trenden füze atacaksın.
  • temel 16.09.2021 22:28
    adam akilli sabit hedef olur ise her zaman ilk vurulur haraket eden hedef ner zaman iyi ne sistem nasil olacak cok insan bilmez bir daha at esek uzeri de denemesi gerek yine super zeka
  • Adalet 16.09.2021 22:26
    Acliktan ne yapacaklarini sasirdilar bide dunyaya gozdagi tobe tobe bir fuze az atsalar butun ulke kahvalti ve aksam yemegi yiyebilir
  • birisi 16.09.2021 22:22
    j. bond filmi izlemişler. trenin motoru fırladı ya. anaaaaaaa :)))
  • YUSUF.İR 16.09.2021 21:21
    Ne yapacaklar bunlar hepsi film yalan.
  • HIDIR BUDUR 16.09.2021 21:20
    Cep Herkülü.....Biz de seni bişey sandık!! Meğerse bölgede "sahte kabadayılık" yapıp "ABD'nin bölge ülkelerine silah satmasında " bahane yaratan "kıyakçıymışsın"..!!!
  • medetres 16.09.2021 20:25
    İran bir bunlar iki,3 ,5 ayda bir soba borularından yaptıklarını süpersonik! Füzeleriyle dünyaya gözdağı veriyorlarda sonuç tırt kuru gürültü.Trenden havan bile atılmaz parcası kalmaz trenin,etrafta askerler dolaşıyor güya kıtalararası füze ateşleniyor.
  • Bize ne 16.09.2021 20:22
    Helal olsun..adamlar yapmış
  • Can 16.09.2021 20:21
    Traktörden iyi. Küçük enişte kendi çapında bir şeyler yapıyor işte. Rusya gibi hypersonic silodan atılan hydrogen füzesi yok tabi. Böyle bi sistem bile ama Japonyayi ve güney Kore'yi korkutmaya yetiyor. Çünkü adamlarda uranyum bombası var.
  • taha 16.09.2021 20:13
    biz de olsa muhalefet füze ile ilgilenmez,hükümet füzenin alevi ile ormanları ateşe verip imara açmak istiyor der.
  • Lao Tuzlu 16.09.2021 19:31
    Haydi enişte bu sefer tuttur...Büyük Okyanusu geçip ABD yi vur...Allah roketinin iniş takımlarına zeval vermesin
  • Gadir İnanır 16.09.2021 19:16
    Güdük enişteyi seviyorum ADAM ADAM
  • Fatih 16.09.2021 19:07
    Traktör ile füze taşıyan kim, tren ile ateşledi. Buna askeri öngörü denir. Tren ve Traktör geleceğin askeri araçları.