Tüm Yorumlar 17 Yorum Var
  • Rebelboy1903 17.09.2021 19:35
    @hasanbb uyuşturucunun babası internet ne diye kullanıyosun :)
  • mehmet emin 17.09.2021 17:04
    Tarihi olmayan abd yalan dolan,tamamen kurgularla dunyayi manipule ediyor,algi operasyonlari ile yaptiklari katliamlari normallestiriyor,kendileini erisilmez ,yenilmez gosteriyor, Halbuki biz binlerce yillik gercek tarihimizi,dunyada iz birakan,adalet dagitan atalarimizi, gercek kahramanlarimizi simdiye kadar dogru durust anlatamadik.TRT'yi bu konuda tebrik ediyorum ,Gec kalinmis olsa da ,Allah[cc] emegi gecen herkesden razi olsun....
  • Kemal 17.09.2021 17:03
    Ilk bölümü çok karmaşık çekmişler, düşman tarafındakileri,,, safları belirlerken,,,, ilk iki, üç bölümde karakterler, izleyiciyi yormadan nakşedilebilirdi,, bölümün yarısından sonra yordu, bıraktım,,
  • Ali 17.09.2021 16:39
    Çok güzel bir film olmuş
  • Osi 17.09.2021 16:25
    İçin de vatan olmayanlar, Amarikan filmlerini izlesin, yorum bari yapıpta hainliğinizi ortaya koyup milleti meşgul etmeyin
  • Vahvah! 17.09.2021 16:18
    Ülkemde ilk defa yerli! dizi çekilmiyor. Nedense Türk ve İslâm Tarihi temalı film dizi çekilse sanat eleştirmenliğimiz, tarihsel doğruculuğumuz, manevi hassasiyetimiz tavan yapıyor ve inanılmaz derecede koruyucu -gibi- hassasiyet içinde görünüp asıl niyetimizi gizlediğimizi sanıyoruz. Gizleyebiliyor musunuz? Hayır. Yemiyoruz kıskançlığınızı hasetliğinizi ve özünüzde dna hızda olan kininizin makyajlı kamuflajlı halini. Kininizde boğulun. Dizinin başarısından rahatsız olanların tamamı Atalarımızın kılıç yarasını kuyruklarında hissedenlerdir.
  • Mevlüt 17.09.2021 15:58
    Şanlı tarihimizi uyuşturucu olarak görenlere diyecek laf bulamıyorum.
  • Fatih 17.09.2021 15:39
    hasanbb sen git fox tv izle orada hem haberlerde hemde yasak aşk ta tam sana göre konular var
  • Hasanbb 17.09.2021 15:17
    3 tane patenti olan, 1 AB projesi olan, küresel işbirlikleri olan %100 yerli ve milli üretim yapan bir firmada ülkem için çalışıyorum. Herkese söyleyeceğim şu; aşağıda bu ve benzeri tüm diziler için uyuşturucu dedim. Aynısını yine söyleyorum. Tv de hiçbir şey izlemeyin.Bunlar tamamen uyuşturucudur. elhamdülillah müslüman ve vatanını en çok sevenlerdenim.Gönüllü olarak doğuda -40 derecede askerliğini yapan birisiyim. Askerliğime dair fotoğrafım yok.Çünkü fotoğraf makinaları o mevsimde çalışamadı. Bana yerli ve milli olmaktan bahsedenede bir çift söz ve kapak olsun bu mesaj. Çalışın, okuyun, harcamayın, harcatmayın, üretin, biriktirin.Bu ülkenin değer üreten insanlara ihtiyacı var.
  • gürsoy 17.09.2021 15:09
    adama haftalik 250 bin tl para veriyorlar nasil izleyelim o dusunce ile ...
  • anlayana 17.09.2021 15:06
    adam anlatıyor ve çok haklı. hasanbb sen git amerikan dizileri izle maneviyatın vatan aşkın millet sevdan yoksa sana saçma gelir. tarihi bir dizi ne kadar saçma desende duygu yeter ama sende yok o senin problemin. bence çok güzeldi diriliş te abdulhamitte , bu barborosta çok önemli müslüman türk tarihi için tebrik ederim TRT yi
  • osman 17.09.2021 14:58
    bu gezici sözde sanatçılara neden benim vergimle milyarlar ödeniyor
  • Halil Kaleli 17.09.2021 14:56
    Beğendim. İşini en iyi yapan oyuncular, teknik olarak muazzam ve iyi bir senaryo ile başlamışlar. Emeği geçen herkesi kutlarım.
  • Reis 17.09.2021 14:55
    Haberlerden etkilenip dün akşam iazledim. Böyle saçma bir senaryo izlemedim.
  • KütahyAli 17.09.2021 14:52
    Elenktrikten alınan TRT payı buralarda harcanıyor elhamdülillah.