Tüm Yorumlar 26 Yorum Var
  • Turco 19.09.2021 21:01
    O yazılımı satın almakta bir sorun yokki. Buradan kendince bir şeyler devşirmeye çalışan bazı yorumlar olmuş. Ben hiçbir sorun göremedim DASSAULT'tan yazılım alınmasına. O kadar kaliteli bir 3D realistic simülasyon yapan bir firmamız yokki. Dünyanın en iyi firmalarından birisi. Burada dijital ikizinin oluşturulması Fransızlar'ın eline geçeceği algısını nereden çıkarıyorsunuz anlamıyorum. Ve parası olan herkes de o yazılımı satın alabilir, sivil olarak bile.
  • Fehmi 19.09.2021 19:26
    Bi şekilde ama öyle ama böyle hayirlisi ile kendi uçağimiz olacak evelallah
  • Fehmi 19.09.2021 19:01
    F 16 lari turkiyede uretildi hiçbirdevlet dişyardim almadan uçak yapmadi enazindan parça aldilar aliyorlarda bizim kiler allahin izniyle eniyisini yapacaklar yapiyorlarda çokşukur
  • Mehmet 19.09.2021 18:15
    Bu ülke kaç tane savaş uçağı üretti de uçağı tek başına yapsın Cemal ? Uçağın yapımı için TUSAŞ Avrupa’nın havacılıkta en büyük firması olan İngiliz BAE Systems firmasıyla anlaştı. Sayın Temel Kotil’in dediği gibi Tornado uçağını yapan ekip MMU’nun yapımında bizimkilere yardımcı oluyor ve aynı zamanda Tornado uçağının da bilgi, birikimini aktarıyor. Temel Kotil’in bir kağıt mühendisi benzetmesi vardı bunun ne anlama geldiğini anlarsan neden yabancı şirketlerden destek alındığınıda anlarsın. Koca ABD ve Lockheed Martin bile F-35’i ortaklarla üretiyor sen neyin davulunu çalıyorsun ?
  • Hasan Yılmaz 19.09.2021 16:54
    Ben Almanya'da yaşıyorum �stanbul'da denize sıfır daire mi Bu proje için hediye etmeye hazırım Yalnız böyle bir kampanyanın başlatılmasını istiyorum
  • vatandaş 19.09.2021 16:51
    türk silahlı kuvvetlerini güçlendirme vakfına bağış yapalım.
  • Osmanlı 19.09.2021 16:48
    Bizim için, ya istiklar ,ya ölüm hala geçerlidir. Eğer bu Yunan ve ABD içinde geçerli ise, Bizim korkumuz yoktur . Allah'ın izniyle devirir geçeriz.
  • Sahte Panik 19.09.2021 16:03
    Yunan bizim sırları ortağı Fransa'ya vermemizden niye paniklesin ki? Yazdığınızı okudunuz mu hiç? MİLLİ projede yardım aldığımız ülkelerden bazıları: İngiltere (dizayn), ABD (motor), İtalya(İniş takımları) ve komedi gibi şimdi de Fransa(Dijital Kopya) Bu projenin nesi yerli şimdi?
  • Gizlilik? 19.09.2021 15:58
    Siz dijital kopyasını fransaya vererek nasıl gizli veya nasıl güvenli savaş uçağı yapacaksınız anlatın da biz de bilelim? Her sistemin kopyasını fransa da elde edecek. Yani yunanistan vs de elde edecek. F35 gibi gene içine incir ağacı ektiler TFX MMU milli beka projemizin. Sorumlu kim? Kimin fikriydi bu?
  • misafir45 19.09.2021 15:47
    Ama bu simülasyon prototipele aynı değil simülasyon daha güzel inşallah böyle olur Dört gözle bekliyorum ....
  • Kamil 19.09.2021 15:33
    Fransayla iyi geçinmek için bir neden daha.
  • Avni 19.09.2021 15:20
    Way be.savasa girmeden bile yunanin pisikolosini bozduk iyice
  • Adalı 19.09.2021 15:04
    Hala Yunan hala Yunan adamlar ayakkabı tabanı yapamıyor bunları mı ölçü gösteriyorsunuz. Yunan gitsin kumsalda kova kürek oynasın
  • Hasan. 19.09.2021 14:35
    Araba filan bir tarafa bu uçağa acil ihtiyacımız var.Milletin vatansever tüm fertleri bu işte rol almalı ve destek vermeli..Mühendislerimiz özellikle..!!
  • bülent duman 19.09.2021 14:08
    siz yunan a bakmayın bütün adaları ABD aldı asıl sorun burda ne yapılacak ona karar verelim