Tüm Yorumlar 21 Yorum Var
  • BİR GARİP DERVİŞ 19.09.2021 22:35
    ABD Çin'e hiç bir şey yapamaz. Ancak uzaktan havlar. Benim kuvvetle muhtemel tahminim Abd nin sonu Çin'e bulaşınca gelecek.
  • Ahmeti 19.09.2021 22:10
    Kim ,neredesin sıranı kaçırma bu ormanda bende varım de patlat bir uzun çalar.
  • M. K. 19.09.2021 21:54
    Hadi ne duruyorsunuz saldırın bibirinize. Bize göre hava hoş. İki emperyalist devle birbirini yerse dünyada belki rahat bir nefes alır.
  • HIDIR BUDUR 19.09.2021 21:09
    Yiyin birbirinizi..!!! Bi taraf " bir bardak petrolu, bir bardak kandan daha degerli " gòrùyor, diger taraf da uluslararasi Ūst aklin kùreselcilerin yeni gòzdesi..Olan insanliga oluyor..!!
  • Murat76 19.09.2021 21:00
    Çin abdyi de aratır zalimlikte. En azından hristiyanlarda Allah inancı var, merhametsiz de olsalar. Çin ise 2 milyarlık nüfusuyla, caniliğiyle hayal edilemez bir tehdit. Cenin, kedi, köpek, her türlü haşeratı yiyen bir toplumdan ne beklenebilir ki. İnşaallah Allah hidayet etse de en azından bir kısmı müslüman olsa.
  • misafir 19.09.2021 20:58
    artık dişlerine göre müslüman ülke kalmadı Dünyanın en güçlü su benim yarışması ...
  • İklimdeğişikliği 19.09.2021 20:57
    Hadi ordan tiyatrocular kuklacılar. Zengin siyonist hanedanların çin de büyük yatırımları var nereye füze fırlatıyor.Abd sıkıysa vursana çini görüyüm yüreğini ? O yürek nerde senin güçün anca masum müslüman sivil halkadır. Abd çine bir taş bile atmaya cesaret edemez.Yalandan düellolar yaw he he Abd
  • ferdi 19.09.2021 20:43
    bizede de lazım acil
  • Cemal 19.09.2021 20:04
    Fırlatacaksanız fırlatın hava atmayın
  • Adna 19.09.2021 20:04
    K Kore haydi bir denemede senden
  • sakaryali 19.09.2021 19:55
    birbirlerine hirlarlar müslüman bir devletin basini yerler diger müslüman ülkeleride öyle bakar bakalim nereye kadar
  • Ekrem Ataş 19.09.2021 19:55
    Hazır ol cenge, eğer sulh u salah.
  • pakturk 19.09.2021 19:41
    biz nezaman nukleer guc olacaz
  • selam 19.09.2021 19:36
    Siz Eyy dünya şeytanları topunuza, tüfeğinize , nükleer silahlarınızı, kanun tanımayan ajanlarınıza dolarlarınıza güvendinizde ne oldu? Gözle görülmeyecek kadar küçük bir virüs sizi madara etti, maskara etti. ALLAH ne derse o, siz kimsiniz?Titanik'i ALLAH bile batıramaz diyen kapitalist ve emperyalist dinli keferereler? Ne oldu Titanik sizin dinsiz fikirleriniz gibi okyanusun dibini boyladı..
  • Envers 19.09.2021 19:33
    Yiyin birbirinizi dünya küçük insanlarsa aç ve büyük hiç bir yere sigmiyorlar.