Tüm Yorumlar 67 Yorum Var
  • HIDIR BUDUR 20.09.2021 21:51
    Cumhurbaskani cikip bu simitci kedisi gibi isleri gucleri emperyalizm degirmenine su tasiyan, kraldan cok kralcilar icin " MONSER" tabiri kullandiginda hop oturup hop kalkiyorlar..Yaziklar olsun.. ISMET INONU ; "- Hicbir devletin icinde bizim kadar hain yetismemistir" sòzùnù hatirlatti bu sòylemleri..
  • xxlxx 20.09.2021 20:54
    ŞU chp nin neresinden tutarsa tut elinde kalıyor. Allah için içlerinde bu ülkeyi bayrağıyla milletiyle seven bir chpli milletvekili yok! Varsa niye ortaya çıkmıyor.
  • John Wick 20.09.2021 18:07
    adı geçen üç bu ülke için değil tasmasını tutan abd için çalışan biri. elçilik yaptığı zamanlardaki imzası olan işlerde iyi araştırılmalı. talimatla iş yaptığı çok belli.
  • Türkoğlutürk. 20.09.2021 17:20
    Hatırlayanız var mı? Bir zamanlar Ecevit ,Yunanlar için yere/göğe sığmayacak kadar epey methiyeler de bulunmuştu.
  • Ertuğrul 20.09.2021 17:00
    Koku dışarıda Rum kökenli değilse Ermeni kökenlidir kesin
  • ömer 20.09.2021 16:55
    çeviköz abd nin Türkiye temsilcisidir ve abd adına konuşur.
  • Ş.genç 20.09.2021 16:41
    Hain ve ajan ü.çeviköz
  • Ş.genç 20.09.2021 16:40
    Hem ajan hem hain ü.çeviköz
  • Bulut 20.09.2021 16:40
    Bunu nasıl mı söyler? Bu ülkenin evladı olmadığı için ne söylediklerine ben şaşırmıyorum. Bunun dedesi de burnumuzun dibindeki adaları peşkeş çekmedi mi?
  • Ahmet 20.09.2021 16:34
    Türkiye ye 'Yayılması ve Saldırgan ' diyen bir zihniyet kime hizmet etmiş olur acaba. Bizi bir kaşık suda boğmak isteyen Emperyalist guclere değil mi? Zaten bu zihniyet Emperyalist güçlerin maşası. Başka türlü düşünmeleri imkansız.
  • Ab.. 20.09.2021 16:26
    Bu bir alçaklığın, hainliğin net göstergesi.. ayrıca ülkeye bir çivi çakılamamasının ve vatan evlatlarının şehit edilmesininde(asker,polis,aselsan şehitleri,sayın Engin Arık ve nicelerinin) bu alçakları dahli olduğunuda gösteriyor..insanın içi açıyor.. ayrıca bu söylemlerin içeride kaos karışıklık olduğunuda herkes bilsin..yeri zamanı geldiğinde devlet gereğini yapacaktır.. Allah cc birlik ve beraberliğimizi daim etsin.Düşmanı ve işbirlikçileri mide kahrı perişan etsin..amin amin amin...
  • Icimizdeler 20.09.2021 16:03
    Söyler tabi. Yurtdisi daki elciliklerde ne kadar alisiz alevinin pkk dhkpc sempatizani oldugunu bilemezsiniz. Icimizdeler.
  • mehmet emin 20.09.2021 15:54
    Kripto bunlar,kesinlikle bizden degil ,uyan artik ey millet !!!
  • muammer 20.09.2021 15:43
    komutanım sağolasın. O bahsettiğiniz kişi bizi değil yunanı çifte dikiş temsil etmişler.
  • Selçuk 20.09.2021 15:40
    Ben yıllardır diyorum bunlar Atatürk maskesi altına saklanmış Yunan tohumları. Aslında bunlar en çok Atatürk,e düşman böyle intikam alıyorlar. ama bunların kuyruğuna takılıp uçan çok insanımız var yazık valla. Adamlar bilerek yada bilmeyerek kendilerini açık ediyorlar ama hala bunları görmüyorlar.