Tüm Yorumlar 34 Yorum Var
  • berk 21.09.2021 16:38
    ağzına sağlık gürkan bey böyle tek tek yüzlerine yapmak istedikleri hainlikleri her platformada vurmak lazm insanlar hala uyuyo tehlikenin farkında değil, dolar sekiz lira olmuş araba fiyatları artmış ya suriyeye bi bakın ne halde mısıra bakın özgürlük diye diye vatanımızı parçalayacaklar
  • Realist 21.09.2021 16:27
    Gürkan zengin adamdır
  • Aciz_Bir_Kul 21.09.2021 15:57
    . (Nokta)
  • vtd3434 21.09.2021 15:17
    gürkan zengin helal olsun valla ,ne güzel anlatmış.İp g.bşknı meral akşener aldıgımız duyumlara göre saray için alınmış s400 demişti :)bunlar ülke yönetmeye talip :))
  • Aslan 21.09.2021 14:47
    RABBİM bu CHP zihniyetine iktidar nasip etmesin. Vallahi 6 ayda ülkeyi parçalar bunlar.
  • Süleyman BENLİ 21.09.2021 14:26
    Bunların Dedeleri de böyleydi be ya....
  • Sakaryalı Mustafa 21.09.2021 13:58
    Vekil beğy de öyle değil, öyle değil diye araya giriyor.Adamların hainlikleri arşı alayı kapladı vesselam.Hanya yı Konya yı yakında anlayacaksınız.
  • HIDIR BUDUR 21.09.2021 13:45
    En çok vatanını milletini seven milliyetçi CHP'lilere acıyorum." Derdim tasam amcan Hasan" modunda, bi çam devrilse de kozalaklarını cumhurbaşkanına yıksak ruh halinde gözlerini hırs bürümüş . Ancak ; Kahroluyor gerçek “Atatürk milliyetçiliğine bağlı” CHP'liler.. Ama naparsın.. KAFTANCIOĞLU'lu, TANRIKUL'lunun esir aldığı CHP yönetiminden…bu kumaştan… bu ceket çıkıyor !!
  • HIDIR BUDUR 21.09.2021 13:42
    Boğazici eylemlerine başlangıçta KAFTANCIOĞLU /CHP alevlendirdi. Dostları Pervin BULDAN “ Belediyelere KAYYUM istemiyoruz” la noktayı koydu. 128 taklası ile, halkı sokağa dökmeye çalıştılar olmadı. GARA operasyonunda başarısız, İHA/SİHA’lar insan haklarına aykırı, ne işimiz var Suriyede Libyada, Azerbaycana milis yardımı estek köstek.. “Derdim tasam amcam Hasan “ mantığında bi çam devrilse de kozalaklarını cumhurbaşkanının tepesine yıksak” diye bunca debelenme..Nerde ulusalcı CHP’lilerrr??“ CHP-HDP ve Babacan/Davutoğlu tayfası” millete nasıl hesap verecek bakalım…
  • HIDIR BUDUR 21.09.2021 13:41
    İŞTE SON DÖNEM CHP SÖYLEMLERİ : "Milli İHA/SİHA'lar "insan haklarına aykırı PKK'lıları vuruyor"..." PYD kendi bölgelerini savunuyor, Türkye'ye düşmanlık mı yapacaklar. Sınırımızda LAİK (!) PYD olsun. Türker ERTÜRK).... Ne şimiz var Libya'da..Ne işimiz var Suriye'de.. Azerbaycana milisler gitti söylemi. GARA'da başarısız..Boğaziçi universitesi bahanesiyle öğrencileri sokağa dökme/öğrencilerin HDP’liler ile oturup aynı demeçler vermesi??...LGBT veee BİDEN ZİHNİYETİ ÖNÜNE NE KOYUYORSAA o değirmene su taşıyorr..
  • Koken 21.09.2021 13:35
    Chp yonetiminin gercek kokenine bakildiginda aceba ne kadari gercek Turk ve Kurt kokenlidir yada ermeni rum yunan kokenlidir
  • Serdar 21.09.2021 12:56
    Hainlik olmuş siyaset , vatana ihanetin ekibi olmuş parti. Bide zoruma giden bu adamlar yıkmaya çalıştığı devletten maaş alıyor...
  • Çiçek. 21.09.2021 12:51
    HALKIN OTOBÜSLERİNİ. ÇÜRÜTÜP Halkı. Aç bırakırsan YOLDA BIRAKIRSAN her. Yeri çöp yaparsan. İnsanların. Allah a dua etmesine karışırsan Tecavüz vekilleri saklarsan yalan konuşup durursan ALLAH IN İZNİYLE Kaybedersin inşallah CHP Amin
  • Mehmet Doğan 21.09.2021 12:48
    Tebrikler Gürkan Bey !
  • Cüneyt 21.09.2021 12:44
    Gurkan bey ağzınıza sağlık helal olsun size