Tüm Yorumlar 533 Yorum Var
  • urfalı 21.09.2021 21:53
    yunan askeri kürsüde ne söyledi.ulan ingiliz uşakları burası müslüman türkiyedir.putperest heykelcilerin ülkesi değildir
  • Gazi 21.09.2021 21:51
    Elinden alanmı var. Çık dışarı bunu halkın içinde söyle ve yap. Çapın yeterse. Darbeyi kahve içerek başarılı olmasını bekleyen genel başkanıda yanında getir .
  • Recep 21.09.2021 21:51
    Kiminkorkutuyorsun la ceberrut sensin sufatina bir bak
  • Ahmet 21.09.2021 21:49
    Ceberrut sana derler kem söz sahibine aittir reisi senin gibilere yedirmeyiz bu millet ölümüne reise uşak seni
  • İsa 21.09.2021 21:49
    Faşist ahlaksız chp'liler!!!! Hepsi böyle, ellerine fırsat geçince....
  • SİNAN 21.09.2021 21:48
    Zaten Sizin işiniz tehdit kavga ,milletin oyuna ,tercihine saygısızlık inancına hakaret!! Bu sebeple Allah size bu ülkeyi yönetmek nasip etmesin. Asıl siz defolup gidin geldiğiniz yere..
  • Adım daha 21.09.2021 21:42
    Ey Milletim inanınki Kemal Sunal filmi izliyor gibiyim.yemin ederim ki reis e oy vermeyecek olanda bu hakaretleri okuyunca onlarda ikna olup doğru yi bulacaktır inşaallah.
  • Adım daha 21.09.2021 21:42
    Ey Milletim inanınki Kemal Sunal filmi izliyor gibiyim.yemin ederim ki reis e oy vermeyecek olanda bu hakaretleri okuyunca onlarda ikna olup doğru yi bulacaktır inşaallah.
  • Adım daha 21.09.2021 21:42
    Ey Milletim inanınki Kemal Sunal filmi izliyor gibiyim.yemin ederim ki reis e oy vermeyecek olanda bu hakaretleri okuyunca onlarda ikna olup doğru yi bulacaktır inşaallah.
  • Aydın 21.09.2021 21:41
    Yavaş yerler yaş
  • Duyarlı 21.09.2021 21:36
    Eee sonra ne yapacaksınız diyelim ki Erdoğan i kovdunuz kökleri de kuruttun uz sonraki hedefiniz ne proje alalım beyler tek projeniz buysa size oy veremiycem
  • Erkan 21.09.2021 21:31
    Ufak at civcivler yesin boyundan buyuk laflar konusma
  • Altan Berk 21.09.2021 21:30
    Bende Atatürkçüyüm Cemal sen defolup gideceksin. Artık senin güvendiğin medet umduğun darbeciler yok artık bunu kafana sok. Anladın herhalde.
  • Candede 21.09.2021 21:29
    Sen kimsin bire çapsız. Ülkenin seçtiği dunyanin hayran olduğu bir lider ve onun secmenlerine laf ediyorsun. Biz sizi 1961 de bu memleketten kazıdik senin haberin yok. Viskiyi fazla kacimasaydin bu kelimeleri kullanmazdin. REİS senin gibi capsizlari faile bile almaz
  • Sabır 21.09.2021 21:27
    Halkı isyana teşvik ve kamu düzenini tehdit edici etkinlikler duzenleme. Savcı arkadaşlar gerekeni yapar. kg.