Tüm Yorumlar 140 Yorum Var
  • T.S 28.09.2021 17:37
    ALLAHIM bu milete sen yardim eyle. Hertaraftan kurcalıyorlar
  • almanyadan 28.09.2021 13:57
    Gerçekten böyleyse nasıl hoca oluyor ya Ankara ilhyatta
  • zafer 25.09.2021 12:43
    Eğer gerçekten ilahiyatlarda hocanın dediği gibi bir durum varsa ? Söylediği mantıklı. Söylediğini iyi dinleyin. Kuran değişsin diyen biri ilahiyat da hoca diyor adam!
  • Mustafa Şevket Can 24.09.2021 22:24
    Allah ıslah etsin. Bunu ekrana çıkaranları da..
  • Yusuf enes 23.09.2021 23:47
    Fikir sahibi insanlar heryerde, her alanda .Düz lisedeki din kültürü öğretmeni ,kuran kursundaki hafiz yahut yüzüne hocaları ve yahut bu akıma kapılan normal vatandaş. Bozuk itikatlı insanları bir kalıba sokamazsınız. Etiketimiz imam hatip olmamalı. Eğer çocuklarımızı boş teneke gibi gönderirsek eğitim merkezlerine her alanda isteyen istedigini doldurur içine. Çocuklarımızla iletişim kurarsak onları allahın izniyle hertürlü tehlikeden koruyabiliriz. Onlar bize anlatmalı, bizde inançlarımız doğrultusunda onlara yol göstermeliyiz. Allah müslümanları bağışlasın.
  • Mehmet 23.09.2021 22:57
    Cübbeli tam takva manevi göç var kalpler kör olmuş insan l çoğu anlamıyor
  • konuk 23.09.2021 19:20
    ilahiyat veya imamhatip okutmasınlar demek yerine buraların eğitim müfredatını kontrol etsinler demek gerekmez mi?
  • selim 23.09.2021 19:04
    İstisnalar hariç, hoca efemdilerin, şeyhlerin uydurduğu dine ve kurdukları düzene tabi olmayan imam hatiplileri ne yapsın bunlar.
  • Yunus 23.09.2021 18:23
    Proğramı baştan sona izleyen biri olarak yazıyorum.İHL ve ilahıyatlara kesin alerjisi olduğu kanatine vardım.Biz İHLlerin sayısının artırıp dindar nesil yetiştirilmesini ümit ederken cübbeli akılalmaz bir şekilde İHL'lerin saysı fazla diyor.Ayrıca çapulcu İmamoğlu'nun icraatlerine de övgüler düzmeyi de ihmal etmedi.
  • korkunç 23.09.2021 17:58
    Dini eğitimin yapıldığı yerlerdeki çürük elmalar nasıl ayıtlanır önerisi getirmiyor, oralara çocuğunuzu göndermeyin dolayısıyla okullar kapatılsın diyor.Sana karşı sevgi ve saygım sonsuzdu ama bu korkunç lafınla bitirdin.FETÖcüleri, ateistleri, 28 şubat generallerini çok sevindirdin ama kendini de beş paralık ettin, yazık oldu.
  • Safa 23.09.2021 17:35
    Adamlar koyun bulmakta zorlanıyor. Tam olmasa da sorgulayan bir nesil geliyor. Kuranı tanımaya çalışıyorlar inş
  • hsn 23.09.2021 17:17
    imam hatip sayısı chp zihniyetinden uzak bir anlayışla sınıflandırılmalı bence . kaliteli dini eğitim için şart. chp
  • Sayin 23.09.2021 16:32
    Her cemaat kendinden başkasına tabii olmasını istemez. Islam dini sanki bunların temelinde. Herşeyi bunlar doğru biliyor. Tarikatlar ve cemaatlar bu yüzyılda sikintili olmaya başladı. Bunları devlet tek tek araştırmalı. Bakin neler cikiyor. Din adi altinda somurge yapiyorlar. Diyanet var ki bunlar fazla ziplamiyor. Diyanete sahip cikalim. Cemaat ve tarikatlara özen göstermeyin. Fetö gibi başımıza musallat olurlar.
  • Misafir 23.09.2021 16:31
    Ben de İHL liyim. Sizlerin ne olduğunuzu öğrendiğimiz için istemiyorsunuz. İHL dışındakileri tabi rahatlıkla kandırabiliyorsunuz. Ama İHL lilerin büyük çoğunluğu size uymaz, uysa da sorgular. İHL liler hurafelerinize inanmaz, dolayısıyla İHL li istemezsiniz.
  • mehmet 23.09.2021 16:25
    bu iddia imam hatip karşıtlarını sevindirdi.