Tüm Yorumlar 17 Yorum Var
  • KONYALI 24.09.2021 00:13
    iş , aş haydar baş ve genç parti aklıma geldi..genç parti konya Alaaddin tepesinde halka etliekmek bedava dağıttılar . Ancak seçimde hava gazını almışlardı...
  • Mehmet Şahin 23.09.2021 23:10
    Bu ne kalabalık, bu ne kalabalık! Sanırsın tüm orta doğu Küçük Enişteyi görmeye gelmiş.
  • muammer 23.09.2021 22:50
    Vay vay,bu ne kalabalık be ya.Gözüm korktu.Kalabalik kadraja sığmıyor.Bu gidişle devam ederse ben deyim on seçim sonra,siz deyin onbeş seçim sonra %3 'ü bulurlar.
  • Mimar. aydın 23.09.2021 22:37
    Sadece küresel bir aldatmaca olan hastalık karbondioksit ve bakteri yuvası o MASKEYİ takmadıkları için tebrik ediyorum.
  • Türkiye 2023 23.09.2021 22:33
    İnsan bu kadarda küçülmez, çok yazık, gerçek bir Türk evladı, asla böyle küçülmez ve güldürmez, anlaşılan esaslı FETÖ soyundan, Allah yüzümüze bakmış hepsinin foyalari ortaya çıktı, vay selok vay tüh karekterinize insanlığınıza,, Gaziantep ❤️❤️❤️
  • Tokatlı 23.09.2021 22:00
    Bu davutoğlunun adam bozmaları çatlak vatandaşa zülüm yapıyorlar.
  • Sivaslı .Mustafa 23.09.2021 21:55
    Senin gibi bir daha vardı ya onu da alaıp geleydin, Şener ona verdiğim oylar zehir zıkkım olsun. Reis ayıklamasa bunları adam sanmaya devam edeceğiz.
  • ali 23.09.2021 21:04
    Sivasta olsaydım sadece döner için bende gelirdim. Cum uzan da döner dağıtmış ve ibo konserleriyle kalabalıklar oluşturmuştu.
  • sivaslı cengo 23.09.2021 20:56
    lan tavatır adam toplamış ha 50 60 kişi hepsi kendi adamı yazık çok yazık bende seni bir şey sanırdım gop da mitingine gitmişdim çok kalabalıktı ak partideyken
  • Baht 23.09.2021 20:53
    Yazıklar olsun senin sıfatına..,!
  • sivaslı cengo 23.09.2021 20:49
    benim hemşerilerim işini bilir döneri yer ondan sonra işine bakar bir dönere partisini degiştirmez
  • Hakan 23.09.2021 18:53
    Tavuk döner ve ayran verip milleti kandiracaginizimi düşündünüz
  • Beyhan 23.09.2021 18:23
    Bazen susmak konuşmaktan iyidir. Bence susarsan kendine de millete de daha büyük iyilik etmiş olursun sayın Davudoğlu.
  • nevzat 23.09.2021 18:21
    DAVUTOĞLU HIRSINA YENİLMİŞ BİR ADAM AK PARTİYE kybettirip chp kazandırmak için yola çıkmış yoksa kendini kazanacağından değil siyaseti